Ev Yapımı Muzlu Puding

DSC_0058

İsteğe göre gidiyor ve en çok istenen tarifi yayınlıyorum.. Kayınvalideme hazırladığım şu masanın süstü tatlısı ünvanını alsada benim için en anlamlı kısmı masadaki bir kaç obje gibi eski ve anlam yüklü oluşuydu..

Malzemeler:

  • 2 adet muz
  • 1 litre süt
  • 1 paket vanilya
  • Yarım su bardağı toz şeker
  • 1 yumurta sarısı
  • 2 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı nisasta

Yapılışı:

  • Muzları kalınca dilimler halinde doğrayın ve derin dondurucuda 20 dk bekletin. Ardından tel süzgeçten geçirin ve posasını ayırın.
  • 1 su bardağı sütü ayırın ve kalan sütü şekerle birlikte bir tencerede kaynatmaya başlayın.
  • 1 su bardağı sütü, yumurta sarısını, nişastayı, unu ayrı bir kapta çırpın son olarakta muzun posasız kısmını ilave edin.
  • Bu karışımı kaynayan süte azar azar dökerek ilave edin. Muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.
  • Ben kaplara pay ettiğimde tatlı çok az olduğundan ( 5-6 kase)  aralarına biskivi kırdım. Dilerseniz siz bu malzemeleri 2 katına çıkarabilirsiniz.

20 Responses to Ev Yapımı Muzlu Puding

  1. oya diyor ki:

    merhaba-elinize sağlık.–muzları posasını ayırmadan sadece rondolasak olur mu acaba………….

    • tanerinesi diyor ki:

      Merhaba,
      Malesef olmaz,rondoladığınızda da posası kalıyor..

      • Büşra diyor ki:

        sitenize ilk defa giriyorum kısaca müthiş tek kelimeyle fethettiniz beni :) ama size bişe sormadan edemicem düğünümüz olcak we sizin o pudra renk koltuk ve sandalyelerinize bayıldım nerden aldığınızı bana söylerseniz bende almak istiyorum çok sewinirim :) cewabınızı beklicem şimdiden çok teşekkür ederim

      • tanerinesi diyor ki:

        Teşekkür ederim Büşra Hanım,
        Masko Nil mobilya..
        sevgiler

  2. zeynep diyor ki:

    Merhaba Muazzez Hanım, ellerineze sağlık…
    Sizin gizli takipcilerinizdenim. Neredeyse her gün sitenize giriyorum. Yeni tarifler, yeni yazılar paylaştınız mı diye. O güzel yazılarınızın ve tariflerinizin yeri apayrı…
    Şimdiden çok teşekkür ediyorum…

  3. kumsal540 diyor ki:

    muazzez tamamen içgüdüsel olarak giridm ve yeni yaznını gördüm sanki çocukluğum gözümün önünde canlandı evet özlüyoruz o merdaneli makinaları su için sıra beklemeleri ve daha neleri
    ellerine sağlık cnm

  4. şule diyor ki:

    Merhabalar Muazzez hanım.Keşke aha çok post girseniz.Ben sizi aynı zamanda igden de takip ediyorum.Ama benim igim yok.Sizi tıklayıp bakıyorum.Oraya çok yoğunlaşıyorsunuz bence.burayı da ihmal etmeyin:).Sayfanıza bir ig linki koyarsanız eğer sizi daha rahat izleyebilirim.Sevgi ve selamlar…

  5. Ayşe diyor ki:

    merhaba Muazzez hanım nicedir sessiz sedasız buradayım… çok hoşlanıyorum tarzınızdan ve bloğunuzu mutlaka hergün açıyorum yeni post eklediğinizde heyecanla okuyorum … yeni yazılar bol resimler bekleyerek şimdilik sevgiler :)))

  6. Çok güzel görünüyorlar. Hiç muzlu denememiştim ve nasıl olacağını düşünüp duruyordum. Pudingleri bende evde yapıyorum en son çilek reçelinin tanesiz kısmıyla aromalı yapmıştım nefis oldu. Elinize sağlık inşallah bu tarifi deneyeceğim. Hayırlı Cumalar Olsun. :-)

  7. Günnur diyor ki:

    Merhaba Muazzez Hanım sitenizi zevkle takip ediyorum.Tariflerinizi davetlerim oldukça deniyorum.Uzun zamandır güncellemiyorsunuz sitenizi. Merakla yeni davet masalarınızı bekliyorum. Sizden ricam Mantı Salatasının tarifini yayınlarmısınız birde sonuç yani tadı nasıldı.Sevgilerimle.Sizi Seviyoruzzzzz:)

  8. Tuğba diyor ki:

    Merhabalar hayırlı günler sitenize çok bayıldım tariflerininzi ev dekorasyonlarınıza bayıldım mutfagınız gercekten cok hosuma gitti rica etsem resmeedip paylaşabılırmısınız lütfen ?

  9. Nur... diyor ki:

    Muazzez hanım, çok uzun bi ara vermediniz mi Nerelerdesiniz?

  10. Ayşe diyor ki:

    Muazzez hanım ben sizi blok ve instagram dan takip ediyorum hatta bu az kalır defalarca acıyorum bakıyorum diyebilirim… önce her iki alanı da şifresiz yayınladığınız için teşekkür ederim … instagram kullanıcısı olmadığım için size yorum yazamıyorum ama sizi çok çok ama çok sevdiğimi söylemek için bu yorumu yazdım rica ederim yayınlamayın ve siz okuyup silin …eğer bir gün hesap açarsam bu size yazmak için olacak … canım kardeşim Rabbim kuvvetinizi arttırsın, leziz taamlarınız şifa olsun,
    evinizden misafiriniz hasılı bereketiniz hiç eksik olmasın hoşçakalın…

  11. Elif diyor ki:

    Neden hala bı ses vermiyosunuz anlamadım lutfen ama ozlettiniz kendinizi yeter gari

  12. didem diyor ki:

    Ben de puding kaselerine bayıldım.Onları nereden bulabiliriz acaba?

  13. Ozge diyor ki:

    Ahh muazzez ne ağlattın beni. Burdaki tariflerle değil elbette ig deki eskiye özlem duyan yazılarınla.. Annene düşkünlüğün ve aynı zamanda sayfınla.. Benim annem melek olalı 12 yıl oldu.. Daha küçüktük o zamanlar tabii.. Ama çıcukluk hatıralarımız aynı.. Sen ki hem dini görevlerini yerine getirmeye çalışan sevgi ve saygı dolusun Allah’a emanet ol..

  14. KÜBRA diyor ki:

    Merhaba. Öncelikle sitenizde gorsellige bayıldım. Sofra örtüleri, ranırlar, tabaklar hepsi cok güzel gecekten. Beyaz dikdörtgen servis tabaklarını ikeadan mı aldınız cok hoşuma gitti. Bende alayım diyevheveslendim birden :)

  15. ülkü alpay diyor ki:

    Ellerinize sağlık herşey çok güzel

  16. cansu zumba diyor ki:

    tarif güzel olmuş

Bir Cevap Yazın

