Can..

çiçek

Dün dünde kaldı cancağımız, bugüne bakmak gerek..

İnsanın bir canı var derlerya hani değilmiş öyle, geçtiğimiz haftalarda anladım. Yeğen kardeşten, torun evlattan daha tatlıdır derler ya hani onu da çok iyi anladım ! Sadaka belayı musibeti korur ya da hafifletir derler ya hani, onu da içime mıh gibi kazıdım..

Gözyaşlarımı içime akıttım derler ya hani, onu bizzati yaşadım..

Canım kardeşim, bir yaşındaki yeğenimin annesi, göz ağrım, canparem.. ikinci canım..

Müjganım..

Bu yürek her atışında sanki bir onun için atarmış bir de benim için.. Bu yürek ondan önce bir yeğenim için atarmış bir onun için..

Kötü bir kaza ile belinde onu yatağa bağlayan üç kırık ile hayata gülerek devam eden, ablasına şükrün ve sabrın işte böyle olduğunu gösteren kalbimin, canımın gizli sahibiymiş meğer..

Bir yaşındaki yavrusunu kucağına aylarca alamayacağını bilse de, ihtiyaçları için otuzundan sonra bile bebek halleri gibi anneye muhtaç olsa bile of demeyerek, puf demeyerek şükreden bir kalba sahip güzel kardeşim benim..

O gecenin şokunu atlattığımı zanneden ben..! az evvel elim ayağım haftalar sonra bile boşalınca en iyisi buraya yazmak ve hepinizden dua istemek olduğunu düşündüm. Rabbim son altı aydır bize yaşattığı imtihanları ile ne güzel sorgulamalar yapıyor. Muvaffak olmayı nasip eylesin ve tüm hastalara içinde de benim kardeşime tez zamanda şifa lütfetsin..

Selam ve dua ile..

32 Responses to Can..

  1. İrem SAĞLAM ERGÜN diyor ki:

    Çok geçmiş olsun, Rabbim tez zamanda şifasını verir inşallah.

  2. Canım,
    Çok geçmiş olsun, Rabbim kardeşine acil şifalar ihsan etsin.
    Çok şükür ki Müjgan’ın yanında çok güzel bir ailesi var, ya siz olmasaydınız, ya Müjgan çok uzakta olsaydı.
    İnşallah bu zor günlerde geçecek, ileride bugünleri anlatıp “ne badireler atlattık” diyeceksiniz.
    Allah’a emanet olun.

  3. birsence diyor ki:

    canım yaa çok geçmişler olsun Rabbim bir daha göstermesin..Kardeş candır bilirim… Acil şifalar verrsin…

  4. özlem diyor ki:

    geçmiş olsun. Tez zamanda kardeşiniz iyileşir inşallah…..

  5. Çiğdem DUYAR diyor ki:

    Sevgili kardeşim,
    İnan yazını gözyaşlarıyla okudum.Allah canının yarısına,kardeşciğine acil şifalar versin.Allah’tan gelen herşeye boynumuz kıldan ince.Allahım bizleri sevdiklerimizle sınamasın.Seninde dediğin gibi tek canımız yok.Allah hepimize sağlık ve mutluluk versin.Dualarım sizinle ve tüm şifa bekleyen hasta kardeşlerimiz için.Allah’a emanet olun….

  6. yasemin diyor ki:

    çok çok geçmiş olsun Allah tez zamanda şifalar versin …Önce korktum sonra ohh dedim , şükür şükür bugünümüze hergünümüze şükür .

  7. hatemimce diyor ki:

    ABLACIM TEZ ZAMANDA RABBİM ŞİFASINI VERİR İNŞALLAH DUALARIM SENİNLE…….
    ŞÜKÜR Kİ YANIBAŞINDA KARDEŞİNE DESTEK OLACAK SİZLER VARSINIZ ALLAHIM DAHA BETERİNDEN KORUSUN İNŞALLAH…

  8. merve diyor ki:

    Ateş düştüğü yeri yakar, seni anlayamayız ama tahmin edebiliriz sadece. Allahtan sabır diliyorum sizin için. Umarım sağlığına kavuşması için Allah yardımcısı olur kardeşinin..

  9. TUBA KOŞAN diyor ki:

    Muazzezcim yeni yazını görünce heyecanla okumaya başladım ve göz yaşlarıyla bitirdim. Allah tez zamanda şifa nasip eylesin. Sizlere ve özelliklede kardeşinize bol bol sabırlar versin.:((

  10. hanife diyor ki:

    Çok çok geçmiş olsun tez zamanda Rabbim şifalar ihsan eylesin İnşaAllah..

  11. Elif'in defterinden diyor ki:

    Çok zor olduğunun farkındayım, beraber sokaklarda yürüdüğünüz, alışveriş yaptığınız ya da düşerken koluna tutunduğunuz insanın bir anda eskisi gibi olmadığını görmek çok ağır…

    Geçen pazar biz de dedemi hastahane yatırdık, geçen seneden beri geçirdiği 3. beyin kanaması, ama Allah’ın hikmeti 85 yaşında 120 kilo olan adama 3 beyin kanaması da işlemedi, felç olmadı binlerce şükür.. Ama öyle ki bazen durup dururken ” sen kimin çocuğusun ” diye sorduğunda insan bir zamanlar kendisi için yıkılmaz olan kalenin küçük çocuk gibi olduğunu gördüğüne şok oluyor, içi acıyor ve susuyor…

    Sizi anlıyorum, Rabbim acil şifalar versin..

  12. aylin diyor ki:

    şimdi bir yumru oturdu yüreğime boğazım düğümlendi:( çok üzüldüm çok Allah acil şifalar versin

  13. Nur... diyor ki:

    Allah tez zamanda acil şifalar versin inş. canınıza… Allah yardımcınız olsun…

  14. Sema diyor ki:

    Çok geçmiş olsun çok kötü bir şok Allah yardımcınız olsun, acil şifalar dilerim, bende dua ederim.

  15. Ezgi diyor ki:

    Geçen yil böyle bir imtihanla sinandigimizda ne çok şeye şükretmemiz gerektiginin farkina varmiştim,hamdolsun bu günümüze..
    Rabbim tez zamanda acil şifalar versin insallah…

  16. mefkure arslan diyor ki:

    Rabbim şifasını versin tez zamanda..çok geçmiş olsun:(

  17. Elif Sorkun diyor ki:

    çok büyük geçmiş olsun.Sizi sadece bu sayfadakilerde gördüğüm kadar tanıyor olsamda üzüntünüzü yüreğimde hissettim.İlk yaptığım şey yazıyı bitirir bitrmez dua etmek oldu.Allahım daha büyük acılarla sınamasın. Acil şifalar diliyorum.

  18. zeynep diyor ki:

    Allah’ım acil şifalar versin inşallah…
    Rabbim herkese kaldırabileceği kadar yük verirmiş, şükürden bir damla bile eksilme olmadan bu zor günleri atlatırsınız inşallah…

  19. güler diyor ki:

    AMİN AMİN AMİN .ALLAHım tüm hastalara şifa versin .Sizede çok geçmiş olsun ALLAHım daha beterinden korusun….

  20. hatice diyor ki:

    Ara ara sayfanıza uğruyorum, yalın ve duru halini beğenerek takip ediyorum
    Kardeşiniz icin çok üzüldüm, yazınızın başında yüreğim ağzıma geldi, ama neyseki düşündüğüm gibi değilmiş, geçtiğimiz yıl babamı kaybettiğimden sebep, yakınların kaybı daha bir etkiliyor beni, Allah’a şükür ki sizlere bağışlamış kardeşinizi

    Anladığım kadarıyla uzun ve zor bir süreç, Rabbim yardımcınız olsun, kardeşinize de dayanma gücü ve şifalar versin inş. Iyi haberlerini bekliyoruz inş.

  21. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim hemen her gün sayfanı bi yokluyorum gecenin bu saatinde yeni yazını görünce şok oldum ama çok üzüldüm cnm ya hayran kaldım kardeşine Allahım bana neden bunu reva gördün demediği için ben ne yaptım dememiş ne kadar güzel allah muvaffak etsin
    Allahım kardeşimize acil şifalar versin

  22. Gülnaz Eliaçık diyor ki:

    Muazzez Hanım, Mevlâ kardeşinize Şâfi ismiyle şifalar nasip etsin inşallah, dilerim çabucak toparlar kendini. İmtihanlar hayatımızın her anını kaplarken şükretmenin varlığına olan inancımız artıyor. Mevlâ sevdiği kullarının sırtına ağır yükler verirmiş diye bilirim ben. Sevdiklerindensiniz muhakkak ve hep sevdikleri arasında kalırız inşallah.

    Tekrar çok geçmiş olsun.

  23. Arzu diyor ki:

    Tekrar gelmiş geçmiş olsun muzzez hnm yazının başında bi andan başka birşey sandım.sonra çok şükür dedim. bunda şükür napalım. Allahım tez zamanda şifa versin. ayağa kaldırsın. sizede güç versin yavrusuna size annenize babanıza eşine…dua ettim bende.valla sabrına şükrünede maşallah dedim.maşallah…

  24. ekin diyor ki:

    RABBİM ACİL ŞİFALAR VERSİN KARDEŞİNİZE VE TÜM HASTALARA…..

  25. hatice diyor ki:

    Rabbim acil şifalar versin tüm hastalara. İnanın çok üzüldüm içime oturdu yazınız.
    Hatice

  26. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim dua etmeye başladım ve devam da ediyorum inşallah tez zamanda şifa bulur çok üzüldüm çok

  27. EPÖM diyor ki:

    Sabır musibet geldiği an olmalıdır,kardeşinizin sabrı ve tevekkülü takdire şayan.Rabbim O nu önce evladına sonrada tüm sevenlerine bağışlasın.Cümleten geçmiş olsun,sizlerde müsterih olun,bu dünyalık sıkıntılar başta kardeşinize çok mükafat kazandırır inş.Bende yazınızı okurken daha elim bir durum oldu zannettim.Çok şükür yanlış anlamışım.
    Iyi günlere çıkmanız dileklerimle…

  28. nesli diyor ki:

    Şu an nasıl üzüldüğümü ve nasıl duygulandığımı anlatamam. Rabbim, hayırla,,sağlıkla,tez vakitte kardeşinizin ayağa kalmasını nasib etsin. Rabbim,tüm hastalara şifa versin, bu imtihanı en güzel şekilde geçmeyi ve şu an her kimin gönlünde ne dileği varsa Rabbim hayırla kabul etsin.Amin,amin. Sağlıcakla kalın,kardeşinize selamlar, Rabbime emanetsiniz

  29. balböcükleri diyor ki:

    dualar bizden.rabbim evlanın yüzüne baksın.

  30. asuman diyor ki:

    Rabbim şafi ismi şerifi hürmetine acıl şifalar versin inşaallah

  31. Nihal GK diyor ki:

    Merhaba,

    İnstagramdan takip ediyorum sizi ama orası o kadar huzlı ki sanki yeterince ciddi değil..
    Bir de burdan demek istedim. Çok çokk geçmiş olsun. Rabbim sizlere de kardeşinize de sabırlar versin. Tez zamanda eskisinden de sağlıklı ayağa kalksın inş. Küçük yavruyla annesinin ilişkisini de daha da güçlendirsin inş . Sevgiyle…
    Nihal

  32. melike berker diyor ki:

    Rabbim beterinden korusun hepimizi kazalardan belalardan korusun içinde kardeşinide çok çok geçmiş olsun sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

