Günaydın:) Çekiliş Sonucumuz Belli Oldu..

114

Güneşli bir cumartesi sabahından herkeze günaydın!

Öncelikle tüm yorumları ile çekilişe katılan izleyecileri teşekkür ederiyorum. Yorumlarınızın hemen hepsini en bir kaç defa okudum. Kimisinde mutlu oldum, kimisinde duygulandım, kimisinde göz yaşı döktüm. Parmaklarım klavyeye gitti geldi sizlere cevap yazabilmek için. Lakin benim yorumlarımın sıraya girmemesi gerekiyordu, sessiz sessiz oturdum.. Hepinizin koca koca yürekleri bu tempolu zamanımda içimi ısıttı..

Son iki aydır alışkanlık haline getirdiğimiz hafta sonu mesaisindeyim:) Öncelikle hafta içi geç saatlere kadar eve gidememenin ve cumartesi – pazar günleri dahi çalışmamanın yüzünden yemek yapamaz oldum. Akşam 20.00 lerde ofisten çıkınca yemek yapmaya ne derman kalıyor ne de zaman. Şubat ayının 15 ine kadar hafta sonları da çalışma kararı aldık. O vakte kadar lütfen sabırla bekleyiniz. Yinede dipte köşede çektiğim resimleri yükleyebilirsem tarifsiz bırakmamaya çalışacağım sitemi. Böyle dediğime bakmayın, bir yandan da 2 şubatta yeğenimin doğum günü için de bir parti organize etmeyi hayal de ediyorum !!

Rabbim güç kuvvet versin ve şu yeni işin hem hayrını görelim hem de emeklerimizin karşılığını. Sizlerden de ayrıca dua bekliyorum. Benı dualarınıza da katınız. Sizler inanın benim dualarımdasınız. Rabbim evlerinize bol hayırlı rızık nasip eylesin..

Sıra geldi çekilişin sonucuna:)

Talihli arkadaşımızı besmele çekerek Random.org ile seçmiş bulunmaktayım:)

Hatemim_ce diyor ki:

Nerdeyse hergün ziyaret ediyorum sizi :) Sık kullanılanların en başında duran “Tanerinişi” ne tıklayınca bir heyecan kaplıyor beni, acaba …

yorumu ile yazan arkadaşımızı tebrik ediyorum. Hediyesini ulaştırabilmem için tanerinesi@hotmail.com adresine mail atmasını rica ediyorum.

Kazanamayan arkadaşları lütfen üzülmeyin. Bir dahaki sefere bir masa kurup o masadaki her şeyi vermeyi hayal ediyorum, nasıl fikir?

16 Responses to Günaydın:) Çekiliş Sonucumuz Belli Oldu..

  1. Gül diyor ki:

    Hayırlı Olsun, kazanan arkadaşımız güle güle iyi günlerde kullansın. Kullandığı hergün güzel geçsin. Muazzez Hanım ben sofradakileri değil sahibini istiyorum :)

  2. tugba topal diyor ki:

    bende tebrik ediyorum, gercekten cok sansli:) Ama kismet napalim,birdahaki sefere insallah :)

  3. havva nur diyor ki:

    Kazanan arkadasimiz adina sevindim gule kullansin.Sizede rabbim guc kuvvet versin ins

  4. Yeliz diyor ki:

    Çoook sevindim arkadaşıım adına Huzur içinde kullanmayı nasip etsin Rabbim :)

  5. Ezgi diyor ki:

    Size ayrica dua edicem insallah
    bol bol kolayliklar diliyorum Allah’tan,diliyorum ki bizi de paylasimlarinizdan mahrum birakmayin:)
    İyi gunlerde kullansin arkadasimiz da…

  6. kumsal540 diyor ki:

    senden hediye alabilmeyi o kdr çok arzu ettim ki cnm içeriği kürdan dahi olsa senden gelmiş olmasından ötürü çok değerli olacaktı benim için ama kısmet değilmiş malesef bi daha yine çekiliş yap ama ben çıkıyım ya nolur olmaz mı
    Bu arada Allah kolaylık versin inş bereketli ve bol kazanç dileklerimle
    seni çok seven arkadaşın

  7. Arzu diyor ki:

    ahh arkadaşım adına tabili sevindim. ama kendi adıma çok üüldüm yemin ederim. ee bişi sorcam size. şu minlk şeker kovaları kime çıktı. o da mı aynı isme gidecek yoksa ben yanlış mı anlamışım ki. neyse hayırlı olsun arkadaş.güle güle kullansın

  8. Hatemim_ce diyor ki:

    Gününüz aydın yeni haftanız güzel geçsin inşallah…..
    Muazzez Ablacım sen beni nasıl mutlu ettin şimdi bilemezsin günümü aydınlattın haftama çok ama çok güzel bir başlangıç yaptın. Şuan öyle şaşkın ve mutluyum ki nasıl anlatsam bilemedim… O tabakların benim olma isteğim o kadar yorum içinden seçilmiş olmam beni fazlasıyla mesut etti.. Allahım eşinle birlikte aile saadetini güzelliklerini hiç eksik etmesin sizden inşallah…

    Arkadaşlarım güzel dilekleriniz için sizlere de çok teşekkür ederim, çok saolun Allah razı olsun….
    Bu arada Muazzez Ablacım 6 Şubat benim doğum günün sizin hediyeleriniz aldığım en güzel hediye olacak benim için, tekrar tekrar çooookk teşekkür ederim…..

    Afiyetle ve hoş kalın…..

  9. Nur... diyor ki:

    Muazzez hanım gerçekten süpper fikir… Kimbilir bana da çıkabilir. Çekiliş sonucunda kazanan arkadaşı da tebrik ediyorum.

  10. melike diyor ki:

    muazzez hanım sitenizi bir yemek tarifi ararken buldum ve bir kaç gun siteden çıkamadım masa duzeni sofrayı kurus seklınız cok degısık ve cok guzel cekiliş oldugunu sonradan fark ettığimde gec kalmıstım:(her konuda Rabbim yar ve yardımcınız olsun inş :)

  11. ŞULE YANIK diyor ki:

    mevlid kandilinizi kutlarım.bol dua ile…

  12. Kübra diyor ki:

    Bu nasıl şirirn bir blog kendimi kaybettim resmen burda
    Yaklaşık 1 saattir bloğunuzda geziniyorum
    Favori bloglarım arasında artık
    Yalnız çözemediğim bir durum sözkonusu wordpress de takipçi olma izleyici olma diye bir bölüm yokmu?

  13. AYTEN TÜRKOĞLU diyor ki:

    merhaba
    öncelikle çok güzel bir siteniz var.
    tebrikler.
    emekle,özveriyle,çok ama çok uğraşla yapılmış bir site.
    bende sizin gibi yemek yapmayı,misafir ağırlamayı ve misafirlerime en iyi sunumları yapmayı seven biriyim.
    bende kendime blog oluşturmak istedim ama maalesef beceremedim :-( …
    yardımcı olur,bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
    ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN….

Bir Cevap Yazın

