Yine Pembe..

masa 1

Yine Pembe, Yine Hüzün..!

Sabah uyanır uyanmaz kendimi abdest alırken buluyorum. Ve soluksuz namaza duruşumla ayılıyorum. Ardından en sevdiğim hal sarıyor beni, o ter temiz havayı içime çekme heyecanı ile camımı aralıyorum. Oda havalanırken ben bir yandan topluyorum bir yandan akşama ne yemek yapabilirim düşünüyorum. Doğruca mutfağa yönelip buzluktan çıkardığım eti düdüklüye koyuveriyorum. Mercimeği bir kaç kez yıkamadan sonra ocağa alıyorum. Ben bulaşık makinesini boşaltırken düdüklü siren sesini vermeye başlıyor ve ben doğruca yatak odasının camını kapatmaya gidiyorum. Ardından hızlıca düğmemi kapat sinyali veren düdüklüme cevap veriyorum. Ve bulaşık makinesinin başına geçmeden soğuk su ilavesi isteyen mercimeği sevindiriyorum..

En azından ortalık toplandı derken çayı demlemeye, sofraya bir kaç parça kahvaltılığı koymaya çabalıyorum. Eşimi bu aralar işe sadece tostla gönderme rekorumu kırma hususunda gösterdiğim başarıdan dolayı kendi kendime kızıyorum! Oysa her akşam kettle’ın suyunu bile hazırlıyorum. Abartıp masaya tabak-bardak koyduğum bile olmuyor değil..! Ne var sanki 10 dk  az uyusam diyorum…

Mandalinaları dilim dilim ayırıp, kuru incir, ceviz ve fındığın karışımı atıştırmalık olsun diye eşime hazırlıyorum. (Gün içerisinde yemek yemeğe fırsatı olamayanlar için iyi bir fikirdir diye düşünüyorum..)

Akşama yemek hazırlama, kahvaltıyı toplama seasnlarını başarıyla atlatmanın sevinciyle işe gitmeye hazırlanıyorum. Ve masama geçip şu an itibari ile derin bir oh çekiyorum..

Kaç gün oldu yazmıyorum, yorumlarınıza cevapsız kalıyorum diyorum. Sitemli notlarla karşılaşıp hem üzülüyorum hem yanımda olduğunuzu hissedip mutlu oluyorum..

masa 2

Yeni yıla şirketimizin kollarını büyütmekle başlayan babacığım sayesinde hem sorumluluklarım arttı hem de yoğunluk arttı.Bununla beraber çalışan sayısının artması ve yeni müşterilerin heyecanının yanında taşınma telaşları da sardı bizi. İyi takipçilerim hatırlar şu an ki ofisime 9 ay önce taşındığımızı:) Son iki aydır üzerinde harıl harıl çalıştığımız ofisimiz ve yeni işimiz elhamdülillah yoluna girdi. En yoğun haftanın sonunda size yazdığımı söylesem bana ne kadar hak verirsiniz?

cats

Bu masayı eşimin kuzeni ve nişanlısı için hazırladım. Babasından izin koparabildiği için önce Deryacığıma sonra izin verdiği için babasına çok teşekkür ederim. Akşama, yine eşimin abisi ve biricik çiçeği burnunda gelin,eltikom:)  yani ablam da katılınca güzel bir aile olduk. Son zamanlarda geçirdiğim en keyifli akşamı geçirdiğimi fark ettim. Bir an önce düğünleri olması ve sabahlara uzayan sohbetler yaşayabilmek için sabırsızlanıyorum..

tabak 1

Tarifleri haftaya yayınlamayı planladığım masamın ayrıntıları ve menüsü ile sizleri baş başa bırakıyorum. Gül Hanım sizin böreğinizi, Nur Hanım sizin süpriz kurabiye isteğinizi, Miraç Hanım sizin Patates Salatanızı, Yeliz Hanım sizin ölçünüzü, Nagihan Hanım sizin güzel önerinizi, Ezgi Hanım sizin için hazırladığım güzel postu, Çiçek Hanım sizin Bulgur Kek’inizi hiç mi hiç unutmadım:) Bir tek benim mailime cevap vermeyen Deryacığımı unutacağım:) Hepinizi çok ama çok seviyorum..

mantı

Çıtır Mantı

aşure

Aşure

biber salatası

Közlenmiş Biber Salatası

pide

Patatesli Kıymalı Pide

fıstıklı sarma

Fıstık Sarma

tahinli

Tahinli Kuru Baklava

meyve salatası

Armut Salatası

15 Responses to Yine Pembe..

  1. Özlem diyor ki:

    Maşallah arkadaşım yine döktürmüşsün:)) ellerine sağlık..tarifleri bekliyorum sabırsızlıkla

  2. kumsal diyor ki:

    muazzezcim masan ve ince detayların harika cnm benim daha sabah kontrol etmiştim ve hayıflanmıştım ama nedense bikaç defa daha bunu hissettim tekrar kontrol etme ihtiyacı hissettim yeni işiniz ve ofisiniz size bol kısmet ve bereketli kazançlar versin İnşAllahhh
    bu postta geçen unutulacak derya benmiyim yoksa en son kurabiye için konuşmuştuk ve asker kurabiyelerinden yayınlayacağını söylemiştin ben de o zamandır bekliyorum yoksa senin mailine cevap vermez olurmuyum hayatım sen benim benim sanal ortam üzerinden sıkı bağ kurduğum değerli arkadaşlarımdansın
    ellerine sağlık dua ve muhabbetle

  3. fatma diyor ki:

    tarifleri sabırsızlıkla bekliyprum

  4. gül diyor ki:

    Amaaa Muazzezcim olmaz ki böyle en beğendiğimiz, işi çekilişe kadar vardırdırdığımız tabaklarla bir arada bir masa olmuş. (Bu kadar sadelik bir arada bu kadar mı güzel olur?evet bu kadar güzel olur!!) Maşallah diyelimde çatlamasınlar, Kıskananlar çatlasın :) Çekilişte çekilmeyi bekliyoruz. Bizi unutmadığın için çok sağol. Postta adımı görünce heyecanlandım :)) Tarifleri zaten paylaşacağını söylemişsin sözü fazla uzatmıyorum. Senin iş yerin evine yakın diye inan seviniyordum ama uzaklaşmasın umarım.İşlerinizde kolaylıklar diliyorum. Boza teklifimi değerlendir.

  5. gül diyor ki:

    Muazzezcim gülme sakın ama bir şey soracağım. 2. fotoğrafı sandalyenin üzerine mi çıkıp çektin. Evde bende bu açıdan çekmeye çalıştım ama başaramadım. 1 foto karesine sığdıramadım. Bir de foto için bir post yayınlayacaksın sanırım bizler için. Kal sağlıcakla..

  6. Nur... diyor ki:

    Muazzez Hanım, inanın unuttunuz sanmıştım benim sürpriz kurabiyeyi, pırasa dolmasını çok sevindim hatırladığınız için. Bekliyorum tarifleri. Masanız gene süpe olmuş ellerinize sağlık.

  7. Arzu diyor ki:

    ben de ben de çekilişi heycanla bekliyorum muazzez hnm :) ya bide şeker kovalarınıza bayılıyorum burda aradım ama bulamadım. burası ısparta bu arada :) nerden aldınız siz acaba çok tatlılar. sofraya bayıldım nasıl bi masa maşallah sübanallah. özendim s,ze çok ….sevgiler.tarifleri heycanla merakla bekliyorum

  8. nohuts diyor ki:

    Masanda, yaptıgın o enfes görünen yemeklerin de, anlatımında enfescanım :) Musmutlu sofralar kurman duası ile canım baki sevgiler :) nohuts

  9. Yeter Gemici Belen diyor ki:

    bu zamanakadar gördügüm en şık masaydı her yönden

  10. zeynep diyor ki:

    Sizin huzurunuz masanıza yansımış, çok şık ve huzur dolu bir masa…
    Ellerinize sağlık ve 41 Kere Maşallah :)

  11. ab-ı hayat diyor ki:

    Harika bir sofra yine,ellerine emeğine sağlık….

    sevgiler…

  12. Esin diyor ki:

    İlk defa giriyorum sitenize ve masallahhhh diyorummm

  13. tuğba diyor ki:

    merhabalar ben sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum küp şekerler hangi marka acaba cevaplarsanız çok sevinirim

Bir Cevap Yazın

