Bir Hafta Sonu & İki Güzel Masa

 DSC_0554 

Bu hafta sonu tam dört güzel masada sevdiklerimle bir araya geldim. Yemeğin en tatlı buluşma olduğuna inanan ben, bu hafta sonu mutlulukların zirvesindeydim…

Üstteki masa altı yılda iş arkadaşlığımızın kardeşliğe dönüştüğü sevgili Canan’a aitti. Cumartesi annem ve kız kardeşlerimle kendisini ziyarete gittiğimizde bu güzel masasıyla karşılaştım. Daha önce Canan’ın BALIK sofrasını da yayınlamıştım. Benim için süpriz olmayan hazırlığını sizle paylaşmak için fotoğraf makinemi yanımda götürmüştüm:)

İkinci masamız  eşimin küçük kardeşine hazırladığım masam idi. İnşallah onu da yayınlayacağım..

Üçüncü masamızda pazar günü babamın “kitap yazacağım gelemem” nazlarından zorla kurtarıp ailecek yediğimiz öğlen yemeğiydi. İş aşkı yüzünden doğum gününü unuttuğu için gerçek bir süpriz yaşatmış olduk:)

Dördüncü masada birazdan yayınlayacağımız sevgili eltimin masasıdır:)

Not: Uzun bir yazı olduğundan menü olarak bu yayını yapıyorum. Tarifler bir sonraki yazıda.

DSC_0565

Kendisinin her yemeğine ayrı bir aşk yaşadığım için, tatmasam bile gözüm kapalı siparişler verdim. Benim özel siparişimin ilki:) Pırasa dolmasıydı..

DSC_0561

İkincisi Patatesli Poğaçası..

DSC_0566

Ve tarifini vereceğim Patates Salatası.. Masanın bir de tacı tencerede Su Böreği vardı.

DSC_0570

Turşu Kavurması

DSC_0569

Süpriz Kurabiye

DSC_0571

Meyveli Pasta (Kivisinin, vişnesinin, fındığının kendi bahçelerinden kendi ağaçlarından toplandığını söylesem! ) Canım arkadaşıma yeni evinde mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum..

DSC_0621

Pazar günü öğleden sonra akşam yemeğine misafiriniz olduğunu öğrenseniz siz neler yapardınız?

DSC_0608

İşte benim eltim bu kadar kısa zamanda bu kadar güzel çeşitler hazırlar ve aileyi o muazzam masada ağırlar:) Kayınvalidem çook şanslı:)

DSC_0614

Ayrıntıya dikkat:)

DSC_0625

Güler yüzü, enerjisi, elinin lezzeti ile bize ne zaman gitsek diye düşündürdüğü için zararlı çıkacağını buradan bildirmek isterim. Ailemize katılmakla kayınvalidem kadar bizde çok şanslıyız:)

5 Responses to Bir Hafta Sonu & İki Güzel Masa

  1. sema diyor ki:

    Herşey çok güzel görünüyor, yapanların ellerine sağlık, içinde olmak, sohbet, muhabbet daha güzeldir elbet :)

  2. Gülnaz Eliaçık diyor ki:

    Maşallah Muazzez Hanım, ne kadar bereketli sofralar kurulmuş. Emeği geçenlere ve bu görselliği bizlerle paylaşanlara teşekkürler. Güzel sofraları izlemekten zevk alan biri olarak bloğunuzu büyük keyifle izliyorum.

    Selamlar…

  3. kumsal540kumsal diyor ki:

    iki masa da harika görünüyor ama sanki ilkinde olması gerekenden fazla çeşit var

  4. Geri bildirim: Fırında Terbiyeli Karnabahar & Turşu Kavurması ve Bir Duyuru:) «

  5. Nur... diyor ki:

    Muazzez hanım sofra çok güzel görünüyor. Süpriz kurabiye, pırasa dolması ve ortadaki böreğin tarifini paylaşırsınız di mi bi sakıncası yoksa sizin için…

Bir Cevap Yazın

