Geç yayınlanmış bir iftar sofrası desem:)

Biliyorum sitemlerinizden bana kızdığınızı.. Gerek telefon ile gerek mail ve yorumlar ile beni yanlız bırakmayan tüm sevenlerime çok teşekkür ediyorum. Biliyorum çok ihmal ettim sayfamı. Lakin yaşadığımız acı günlere bir de dedemin yoğun bakımdaki hayat mücadelesi eklenince buralara uğramak takdir edersiniz ki biraz zor oldu. Tüm bunlar neticesinde neredeyse iki haftadır annemde kalıyor olmamız, üzerine benim de ağır bir rahatsızlık geçiririyor olmam durumları katmerledi. Şükürler olsun bugün kendimi en iyi hissettiğim gün.

Çalışıyor olmak, hastalığın bir kısmını ayakta geçirmeye zorluyor insanı. Bugün olmazsa-olmaz işleri halledip bir ıhlamur eşliğinde yazıyorum size. Hem dedeciğim için hem de kendim için dua isteyeceğim sizlerden..

Bu masam Ramazan ayının son davetleri arasından kalma. En keyif aldığım uzun ve soluksuz bir gecenin anısı var içinde. Acı günler gelmeden bolca güldüğümüz, neşelendiğimiz bir geceydi. Ramazan ayı benim için çok bereketli ve huzurlu geçmişti. Hala etkisini üzerimizden atabilmiş değiliz.Eşim de hala orucu terk etmemekte ısrarlı..Benim rahatsızlıklarım el verirse ben de eşlik edeceğim kendisine. Ramazanın hazzını ve huzurunu yaşamak için inşallah bir Ramazan ayına daha varabiliriz.

Yakında tarifini vereceğim Baklavalık Yufka ile yaptığım Patatesli Böreklerim. Aynı miktarda kıymalı börekte olmasına karşın bir tanecik bile kalmadılar:) Gecenin favorisi oldular!

Böğürtlen kompostosu. Sıcak havaların en gözdesi. Dondurucudan hazır çıkarılmış, zeytinyağlı sanılıp misafirlere etli lahana yediren ben:) Oruçluyken tadına bakılmasada içine bakılabilirdi değilmi? Bu yıl kışlık paketlerime minik notlar düştüm. Hata payları sıfır!

Kışlık hazırlıklar aklıma gelmişken düşündüm de yayınlamayı beklettiğim ne çok resim var!

Yalancı haydari. Çok pratik bir salata. Ben bir çok masaya bu salatamı yapıyorum. Bu sayede süzme yoğurt tüketmiş oluyoruz.

Ramazanın gülü Güllaç Tatlısı. Ben üstüne tatlı tanımıyorum. Bu tepside kalan 3 dilimi Canan arkadaşımın bir çırpıda yediğini söylersem o bana kızar, siz de ne kadar güzel olduğunu anlarsınız değil mi? :)

19 Responses to Geç yayınlanmış bir iftar sofrası desem:)

  1. Gül diyor ki:

    Muazzezcim hoşgeldin. Rabbim güç ve şifa versin. Zaten insanın zayıf zamanını bekler hastalık o süreçte kendini gösterir. Belki de Rab’den bir ikazdır bizler için. Dualarım seninle olacak inşallah. Lütfen kendine dikkat et, Annenin sizin iyi olmanıza ihtiyacı var. Onları da düşünmek gerek. Sofran yine çok hoş ve göz yormadan(sade/şık) bir sofra olmuş. Böreğin ve kış hazırlıkların tarifini bekliyoruz. Böylelikle zihninde dağılmış ve moral bulmuş olursun diye düşünüyorum. Çook geçmiş olsun tekrar. Kızmıyoruz sana, yanında olamasakta, olduğumuzu bil.Acını paylaşıyoruz.

  2. LAMA HANIM diyor ki:

    ama bu hariak bir sofraymis desem!

  3. semihaguler diyor ki:

    Hem sana hem dedene çok geçmiş olsun. Allah (c.c.) acil şifalar versin. Ayrıca sofra da çok iştah açıcı. Emeklerine sağlık. Selametle…

  4. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim ben de sürekli gelip boş dönüyodum ya çokk geçmiş olsun tatım Allah ikinize de şifa versin cnmm
    ben de ameliyat oldum sen de bana dua et olur mu

  5. derya şahin diyor ki:

    çok çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versin

  6. zeynep diyor ki:

    ozlemistik sizi…cok gecmis olsun…ne zamandır sormak istiyorum masa ortunuzu cok begeniyorum…nerden aldıgınızı ve markasını sorabilirmiyim tesekkurler…

  7. Hakikaten özlemiştim sizi, hem sakinliğiyle huzur veren sofranızı hem de yazılarınızı.. Ellerinize sağlık, dualarım sizinle :)

  8. guler diyor ki:

    şükür kavuşturana diyelim özlemişiz…

  9. füsun diyor ki:

    http://www.nasibimce.com ve http://www.porselendemlik.com

    Tarafından hazırlanmış olan

    76.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ’NE

    20 EYLÜL 2012-20 EKİM 2012

    TARİHLERİ ARASINDA

    http://fusununmutfagi.blogspot.com

    YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.

    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!

    İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ…

    ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
    LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
    SEVGİLER…

  10. Hülya diyor ki:

    Merhabalar Muazzez hanım, umarım iyisinizdir, çok merak ettim bi ses verseniz… Sesiz ve Sıkı takipciniz…

  11. Kevser diyor ki:

    “Bu yazıda artık geç kalmış bir yazı oldu an itibarı ile” desem :)

  12. Hülya diyor ki:

    Muazzez hanım, sağlığınızdan endişe etmeye başladım en azından yorumları onaylasanız bi işaret olacak bize, bu kadar sessiz kalmanız çok endişelendirdi beni umarım aksi bi durum yoktur, lütfen bi ses verin merakta bırakmayın… Allaha emanet olun, Sessiz ve sıkı takipciniz…

  13. elif gümüşay diyor ki:

    Her sabah hevesle blogunuza yeni bişey eklenmiş mi diye bakıyorum..umarım herşey yolundadır…

  14. Sevgili Muazzez,
    1 aydır sayfanı güncellemedin merak ettim, nasılsın?
    Deden nasıl oldu? İnşallah sağlığına kavuşmuştur.
    Allah’a emanet ol.

  15. Hülya diyor ki:

    Muazzez hanım, kötü düşünmek istemiyorum ama bu kadar zaman geçince elimde değil :( Lütfen bi ses verin, Rabbime emanet olun… Sessiz ve Sıkı takipciniz…

    • tanerinesi diyor ki:

      Teşekkür ederim Hülya Hanım, İnşallah yarın bir ses veriyorum:)
      Düşünmeniz, sormanız beni ziyadesiyle mutlu etti. Tekrar tekrar teşekkür ediyorum..
      Sevgilerimle..

      • Hulya diyor ki:

        Hic tanimadigim bir insandan gelen bu sesle bu kadar mutlu olabilecegim hic aklima gelmezdi, inanilmaz endise etmistim gorusmek uzere insaallah… Telefondan yazmaya calisiyorum cok beceremedim kusura bakmayin… SESSİZ VE SIKI TAKİPCİNİZ…

  16. sema diyor ki:

    Muazzez Hanım bende merak ettim siz epeydir yoksunuz inşallah iyisinizdir

Bir Cevap Yazın

