Nilmoondan Esintiler:)

Bol resimli bir post hazırladım sizler için. Hafta sonu bu böreklerimi yaparken bir ara bir tarifle birlikte bu ip ucunu veririm düşüncesiyle çektim bir bir resimleri. Eşimin daha sofrada benim yediğim en lezzetli milföy böreği dediğinde tamam dedim başlı başına bir post konusudur bu:)

Oysa eşim milföy böreğini pek börekten saymaz. Bense pratikli sayesinde çok ama çok severim. Sevgili Nilay arkadaşımın (Nilmoncuğumun:) bana püf noktasıdır. Kendisi evde yumurta olmadığında icat etmiş bu muhteşem lezzeti. Basit bir milföy böreğine bile çok ama çok güzel bir lezzet-aroma katıyor.

Nilay arkadaşım bana bu püf noktayı bir yorumunda yazmıştı. Eşim “bu börekler üzerine sürdüğün şey sayesinde güzel olmuş” dediğinde “evet” dedim: “Bir arkadaşım verdi tarifi” . Biliyorum dedi: “Nilay Hanım“. Bu sayede eşimin sitedeki yorumları dahi okuduğunu öğrendim ve çocuklar gibi sevindirik oldum:))

Epey bir gevezelik yapıp güzel vakitlerinizi çaldığım için hakkınızı helal edin ne olur:) Biliyorum şimdi bu yazımdan sonra uzuuun bir tarif bekliyorsunuz ama değil. Resimlerden anlayacağınız gibi: Yoğurt-zeytinyağı-toz pul biber karışımını arasına peynir koyduğunuz milföylerin üzerine süreceksiniz. (Ben toz biber olmadığından isot pul biberi kullandım:) Ve misler gibi afiyetle yiyebileceksiniz:)) Evde yumurta olmadığında asla ama asla dert etmeyecek, sevgili Nilay’ın püf noktasını hatırlayacaksınız:)

3 Responses to Nilmoondan Esintiler:)

  1. kumsal540 diyor ki:

    ellrine sağlık cnmm enfes görünüyor kat kat ama inan ki milföy pişiremeyip hamur yapan da bayan çok bu yumurta olayına çözüm bulmak çok iyi olmuş ya ben sevmiyodum kokusunu

  2. nilayy-nilmoon diyor ki:

    şimdi girebildim,hemen sana baktım canım yaa ne kadar tatlı, ne kadar yüce gönüllü bir kişisin sen! utandırdın beni..ne gerek vardı güzelcağızım, bukadar onore etmeye, bukadar çok bahsetmeye..böyle kulları karşısında rabbimin, iyi ki yaşıyorum diyorum..
    çok abartmşsın, mübalağa etmişsin,yine de sağol varol cancazım..
    afiyet şeker olsun..
    eşinin de takibine çok mutlu oldum, kıyamam!
    selamlar hürmetler enişteye de..

    kandilini yürekten tebrik eder,eşinizle evlilik bahçenizin meyvalar ile tatlanmasını rabbimden niyaz ederim..

    • tanerinesi diyor ki:

      Canım Nilmoonum, bu bloglar sayesinde senin gibi cici hatunlarla tanışmam ve yeni yeni şeyler öğrenmem beni çok mutlu ediyor:) hiçte abartmıyorum emin ol! Seninde geçmiş kandilin hayırlara vesile olsun. (duana kocaman bir amin:)

Bir Cevap Yazın

