Neden Yazmıyorsunlara :)

O kadar çok fazla neden yazmıyorsun sorusu geliyorki, biliyorum günlük güncellemeyi çok ama çok özlediniz. Bende öyle.. Yemek yemek doymaktan ötedir bizim evde. Eşle buluşulan çok özel bir andır. Hayatın temposundan kurtulup evde buluşabilmenin şükürleri arasında oturulan sofralardır.

Yaz geldiğinden beri bizim evde bu tarz sofralar kurulmaya başladı. Arada patronumun (babamın:), ofisin benim evime yakın olması sayesinde iş çıkışı tek yaptığı ziyaretleri ile üç kişilik sofralar da kurmaya başladık. Bu sofrada o sofralardan biri. Resim eşimin telefonuyla çekildi. Hem resmin hemde benim kusuruma bakmayın ne olur:) Siz bu sofradan bu akşam hazırlarken bende size yarın vereceğim ufak ama çok özel bir püf noktalı tarifin hazırlıklarını yapayım..

 

 

4 Responses to Neden Yazmıyorsunlara :)

  1. kumsal540 diyor ki:

    muazecim ne kadar içten samimi muhabbet dolu sade bi masa muhabbetine ve ellrine sağlık cnmm

  2. duygu diyor ki:

    Allah içinize sindirsin inşallah. zevkle takip ediyorum sizi. Bir bayan olarak da örnek alıyorum. Allah sizden razı olsun :)

Bir Cevap Yazın

