Ses 1, 2, 3 :)

Ses veriyorum burdayım:)

Elhamdülillah nihayet evim yoluna girdi:) Ustanın biri girip biri çıktı sevimli komşu köpeğinin sayesinde..  Temizlenen her yerin yeniden temizlendiği bir ev oldu. Bu sofrada uzun bir aradan sonra eşle yenen yemeğin resmidir. Sofrada sadece çeri domates ile yaptığım melemen ve bir konserve balık var. Ama bize çok özenilmiş sofradan daha güzel geldi. İkimizin aynı anda “kendimi eve yeni taşınmış gibi hissediyorum” dediği an. Tevafuk eşimle aynı şeyi düşünüyormuşuz.

Bir hafta önce evin bu hali beni çok mu çok kızdırıyordu. Aşırı düzen hastası ben, onca işin arasında birde duvar kağıdını değiştirince ev bir anda savaş alanına döndü..

Duvarımızın son hali. Siyah kağıdımız beni ilk taşındığım günden beri huzursuz ediyordu. Odayı kısaltan ve karartan havası çok şükür tarih oldu. Birkaç sandayle ve şimdi hiç kullanmasam da sırf  resim çekmek için koyduğum çiçeklerin yerine güzel bir kaç süs eşyası almaya geldi. Sadeliği çok seviyorum tamam da biraz abartıyorum! Bir kaç parçadan bir şey çıkmaz değil mi?

Resimler bahçemizden..

 

 

 

3 Responses to Ses 1, 2, 3 :)

  1. Bende nerelerde olduğunu merak ediyordum.
    Çok şükür iyi haberlerini aldım.
    Ortalıkta görünmediğin kadar varmış, evin içinde en ufak bir tadilat bile bütün düzeni alt üst edebiliyor.
    Evinin yeni hali çok güzel olmuş, güle güle kullan.
    Bahçede ki çiçeklerde ne kadar güzel açmış, gözümüz gönlümüz açıldı.

  2. kumsal540 says:

    ayyy muazzezcim sabah ziyaret ettim baktım bişey yok az önce dedim bence yazdı ama yazmadıysa yazcam artıkın sitem mesajı ya die kendi kendime
    ama neyse ki yazmışsın cnm komşunun köpeği bi nevi uğur getirmiş bak tatlım ne güzel sevmediğin duvar kağıdına bile el atmışsın di mi:)))
    bu arada evine bayıldım hele bi de müstakilse daha çok hayran kaldım ben evinin diğer yerlerini de çok merak ediyorum aslında ne taraflarda oturuyodun cnm yazılarında eskiden fındıkzadede oturduğunuzu yazmışsın ama şimdiyi yazmamışsın ya da ben hatırlamıyorum
    merakımı gidermen dileğiylee

  3. Gül says:

    Muazzezcim güle güle oturun. Tadını çıkartmayı nasip etsin Rabbim. İçinde rahatlamıştır artık. Aslında bende bu güzel tariflerin çıktığı mutfağı merak ediyorum. Birkaç süs eşyası demişsin ama bence gerek bile yok. Koltuk ve perdelerin oldukça şık uyumlu ve görkemliler. Ben de sadeliği çok seviyorum. Bir süre sonra süslerden sıkılır ve değiştirmek isterim gözlerimi yorar dinliği engeller gibi gelir bana. Şöyle ruhu dinlendiren bir tablo önerebilirim sana acizane fikir olsun diye…

Bir Yanıt Bırakın

