Pratik Pastalı Bir Sofra :)

Zaman hızla akıp giderken biz takılıp kalıyormuyuz olduğumuz yerde, yoksa hazırlanıyormuyuz bilemiyorum. Daha bir kaç evvel temizlik belasının hayatımızda çok zaman almaması gerektiğinden bahsetmiştim. Oysa şimdi yeni biten temizliğin ardından yeniden temizlik yapmakla boğuşuyorum.

Sevgili okuyucum Gül Hanım bana yorumunda ” olayların arkasındaki hikmeti aramamız” gerektiğini çok güzel bir şekilde hatırlatınca kendime geldim. Yıpranmaktansa ” Bismillah” çekip benim için bir hayrı vardır dedim. Sabır duaları eşliğinde eşime bundaki hikmeti sordum defalarca. Bir yerlerde, bir şeylerde eksik yapmış olabileceklerimi düşünüp tarttım.

Kendimi avutma yollarına gittim. Ev yanmadı ya dedim. Hatta evliliğimin ilk yıllarında salonla bir olan amerikan mutfağımda patlayan düdüklü tenceremi hatırladım. İçinde kemik haşladığımı ve günlerce kemik parçalarını temizlediğimi..

Daha kötüsünü de yaşamışken daha kötüsünü yaşamamak için bol bol dua sürecindeyim…

Kakaolu Bisküvili bu pasta tahmin edemeyeceğiniz kadar pratik bir pasta. Çok hızlı hazırlanıyor ve eldeki çok az malzemelerle şahane bir pasta çıkıyor. Yaz ayları içinde son derece hafif bir pasta. Tarifini resimlerle aşamalı bir şekilde yarın vereceğim.

Kız kardeşime bugün bebek görmeye gelen 12 kişilik Öğretmen grubu için hazırladık bu sofrayı. Evim savaş alanı gibi olunca pratik ürünler hazırlamayı tercih ettik.  İnşallah sizlere sunum açısından fikir olabilir.

* Mercimek Köftesini bu sefer farklı bir sunumla servis etmeyi düşündüm. Dilimlenerek pasta şeklinde olsun istedim. Şekil vermeye benim gibi vaktiniz yoksa süper bir kolaylık.

* Salata kaseside sofraya renk veren bir sunum oldu.

* Makarna salatası çok mu çok pratik= Haşlanan makarnalara bir kavanoz garnitür ve süzme yoğurt+normal yoğurt ilavesi ile hazır.

Annesinin iş arkadaşlarının heyecanla görmek istedikleri minik merve. Beni teyze yapışının üçüncü ayında. Lamia ise beşyıldır bana hala diyor. Zamanın hızla aktığının kanıtı..

Küçük halasının kızı dünyaya gelince kıskançlıkları tavana vuran Lamia her saniye merve altını ıslatıyor, annesinin üzerine kusuyor, o ağlıyor – ben ağlamıyorum, o bunu yapamıyor – ben yapabiliyorum sözleri ile bizi derinden yaralıyor. Lamiacığım sen merveyi hiç aklından çıkarmıyorsun dimi diye sounca ” evet hiç mi hiç çıkarmıyorum” diyerek farkında olmadan masumca itirafta bulunuyor ve bizleri kahkahaya boğuyor:)

6 Responses to Pratik Pastalı Bir Sofra :)

  1. ye-mek diyor ki:

    Pastanız çok güzel gözüküyor. Çok güzel süslemişsiniz.

    Ellerinize sağlık,

  2. Özlem diyor ki:

    Maşallah çok büyümüş Merve hanım.. Hayırlı bir evlat olsun insaallah..çok güzel olmuş hersey hele mercimek köftesinin sunumu tam benlik:))

  3. kumsal540 diyor ki:

    bebek çok tatlı maşallahh Allah nazarlardan saklasın miniği
    sofran süper şık menün çok güzel ve her zaman savunduğum gibi 4 çşitle sınırlandırmışsın çokkk güzell
    diğer meseleye gelincee
    cnm unutma sabır musibetin tosladığı andır
    biz hep aman şöyle böyle diyoruz üstünden zaman geçince diyoruz neyse bunda da var bi hayır
    ama halbu ki gerçekten sabretmek istiyorsak musibet toslayınca bu cümleyi herşeye rağmen sarfetmeliyiz
    sevgi ve muhabbetle…

  4. Aynur diyor ki:

    Selam canım nasılsın?
    Hayırlı bereketli cumalar olsun dualarda buluşalım inşaallah
    Maşaallah sofra her zamanki gibi lezzet ve huzur resmediyor ellerine ve yüreğine sağlık pastanın tarifini merakla bekliyorum
    Ancak herşeyden daha tatlı olan iki fıstığın resimleri Rabbim nazardan saklasın maşaallah la guvvete illa billah…
    sevgi ve muhabbetle

  5. Gül diyor ki:

    Muazzezcim sen yaparsında ben beğenmezmiyim. Çok şık ve “Kumsal540″ında dediği gibi çeşitler sınırlı ve doyurucu bir menü olmuş. Ellerinize, emeğinize sağlık. Ne mutlu sana miniklerinle… Kırmızı peçete detay ama bence acizane görüşüm konsept görüntü güzelliğini tamamlamış sofradaki (görünüm açısından) Beyaz zemin üzerine hoş olmuş. bende kırmızı peçete alıcam en kısa zamanda. Dikkatimi çeken bir şeyi de söylemeden edemeyeceğim kürdanlı bir şey göremiyorum sofrada :)))))))))) Son olarak ZİYAFETLERİN değil ZİYARETLERİN arttığı buluşmalarımızın artması temennisiyle.

  6. Geri bildirim: Kakaolu Bisküvili Pratik Pasta «

Bir Cevap Yazın

