Kremalı Yağsız Mozaik Pasta

Her gün, akşam benden önce eve misafir gelecekmiş gibi evi bırakma geleneğim vardır. Son günlerde salonu 3. dünya savaşı yapılmış, mutfağıda evde bir kaç kedi besliyormuş gibi bırakmalarımın mükafatı olarak derslerimden birinin sonucunun 70 olduğunu öğrenince çok mutlu oldum. Anneme “bir dersten geçmişim oley” diye mesaj çekince de fark ettim ki, 30 yaşına geldim hala okuyorum desemde, anneme karşı içimde hep çocuğum..

Bu mozaik pastanın en büyük özelliği yağsız olmasıdır. Bir önceki Mozaik Pasta tarifim için TIKLAYINIZ.

Malzemeler:

  • 3 kutu krema
  • 4.5 paket petibör bisküvi
  • 5 paket (80 gr’lık) sütlü çikolata
  • 2 tepeleme kakao
  • 2 çorba kaşığı hindistan cevizi
  • 1 çay bardağı dövülmüş ceviz, süslemek için bol fındık
  • Üzeri için 1 paket Dr Oetker çikolatalı glazür

Yapılışı:

  • İlk önce biskiveleri parçalayınız. Her kare bisküviyi takribi 8-9 parçaya ayırınız.
  • Kremayı derin bir sos tenceresine alınız ve kaynama noktasına getiriniz.
  • Ocağın altını kapatınız ve çikolataları içine kırınız.Çikolatalar eriyinceye kadar kremayı karıştırınız.
  • Kakaoyuda ekleyip ılınmasını sağlayınız. Ilınınca kalan tüm malzemeleri aktarınız (glazür hariç).
  • Dilediğiniz bir kaba streç film döşeyiniz ve malzemeyi içine bastırarak yerleştiriniz.
  • Oda sıcaklığında 1 saat dinlendirip buzlukta da 2 saat bekletini. Ardından servis edeceğiniz kaba aktarınız.
  • Glazürü üzerindeki tarifi göre hazırlayıp pastanızın üzerini kaplayınız (opsiyoneldir, çikolata sosuda dökebilirsiniz). Dilediğiniz gibi süsleyiniz.
2 Responses to Kremalı Yağsız Mozaik Pasta

  1. kumsal540 says:

    muazzezcim sana tebrik koyuyorum valla bi de butik ürün siparişi dışında bile sipariş almaya başlamışsın ne kadar hoş cnm ben yazdan beri sofrasına 4 çeşitten fazla koyup yayınlayan bloggerlara sürekli söylüyrm lütfen afrikada diğer çocuğu açlıktan ölmesin die çocuğunu öldü olarak gösterip ölen çocuğuna da yiyecek alanları aklınıza getirin ve eğer ki 4 çeşitten fazlasını koyabilecekseniz fazlasını onlara gönderin diyorum ve diyorum lütfen bunu bir post olarak yayınlayın diyorum ama bakıyorum ki yorumum dahi onaylanmamış
    insan ne oldum dememeli ne olucam demeli gölcük depreminden önce veli göçer trilyonerlikkken depremden sonra tüm varlığını kaybetti unutmayalım
    muaazezcim Allah senin gibilerin sayısını artırsın cnm

  2. Canım benm çoks evindim dersin birinden geçtiğine..:)))senin elinden kurtulurmu ama..:)))

    Kurabiye bloğunu sabırsızlıkla bekliyorum bilesin..:)))

    Pastaya bakıp yukunuyorum,can çektiriyor can..:)))
    Ellerine sağlık canım..
    Öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

