Çift Kutlamalı Cumartesi Yemeği..

Hafta sonu çok sevdiğimiz arkadaşlarımızı akşam yemeğine aldık. Hem taşınma arefesinde oldukları için, evde yemek yemeği özlediklerini düşündük hem de yakın zamanda kutlayamadıkları evlilik yıldönümlerini kutlasınlar istedik:)

Ben kısa zamanda uzunmu uzun bir kahvaltı masasında veya saatlerce sohbet edebileceğimiz bir ortamda yeniden bir arada olmak için dua ediyorum. Çünkü doymadık, doyamadık…

Benim bu masada en sevdiğim lezzet pastam olmasa da görüntüsü ile biraz tatmin oldum. Canım arkadaşım pastaları yoğun çikolatalı sevince biraz abartmışım:) Bana çikolata oranı ağır gelsede arkadaşımın ve eşim çok sevince ben mutlu oldum..

Evlilik yıldönümleri kısa zaman önce kutlayamadıkları  ve aynı zamanda arkadaşımın eşinincumartesi doğum günü olması sebebi ile pastayı çift amaçlı yaptım..

Zekayi Bey “Kravat takmayı sevmem ama burada çok yakışmış” espirisi ile bir kez daha akşama damgasını vurdu:)

Pastayı bol çikolatası seven arkadaşım, sebze yemeklerine de bayılıyor. Zeytinyağlı enginar onun için benim fikrim, biber dolması ise tamamen onun özel isteğidir..

Veee Yalancı Haydari:) Yani pes doğrusu dediğinizi duyar gibiyim. Bizim haydar şimdide yalancımı oldu dediniz.. Ben yaptım oldu:) Ağaoğlu gibi konuştum, yaptım olacak ! :))

Sırada ise benim meşhur Ispanaklı & Pastırmalı böreğim vardı….

Peçetelerin hazırlanışı için de ap ayrı bir yazı okuyacaksınız!

7 Responses to Çift Kutlamalı Cumartesi Yemeği..

  1. kumsal540 diyor ki:

    masan ve herşeyin özellikle pastan harika ellerine sağlıkkk

  2. Gül diyor ki:

    Ellerinize sağlık Kesenize bereket. Sofrada kurulma amacıda çok güzel ve başarılı. Peçete katlama yöntemlerini ve ıslak kekin pastaya dönüşü tarifini bekliyoruz.

  3. ebrulutarifler diyor ki:

    Arkadaşının ve eşinin evlilik yıldönümleri kutlu olsun. Allah’ım ömür boyu bir yastıkta kocatsın. Menü ve masa harika. Ellerine sağlık canım. Pasta gerçekten çok güzel olmuş.

  4. semihaguler diyor ki:

    Herşey çok güzel de peçeteler ayrı bir zevkli ve güzel. Gözlerim onlara takıldı desem yemeklere ayıp olmaz umarım :) Ayrıca bir İzmir’li olarak enginara da bayılırım. Bence mevsiminde her menüde omalı. Emeklerine sağlık.

  5. neyesem? diyor ki:

    Görüldüğünden çok daha güzel bi masa idi emeğine elerine kollarına sağlık dostum. Kibarlığını ve inceliğini burda iki kelimeyle anlatmam mümkün değil. Yemeklerin ise anlatmaya hacet yok. Her şey için tekrar teşekkür ederim. Bence taner bey ve ben bu kadar güler yüzlü ve insanın yanında keyif aldığı ve misafir perver bir insana sahip olduğumuz için çok şanslıyız :)))

  6. neyesem? diyor ki:

    Her yanımda olduğunda ve her evine geldiğimde iyiki böyle bir dosta sahip olmanın sevincini yaşamaktayım. Ve bence en önemlesi insan eşine karşı dostunun verdiği önemi görmesi ayrı keyif. Süpriz için tekrar teşekkür ederim. Benim için böylesine özel bişey süpriz olmadı aslında senin inceliğini ve düşünceni bildiyim için şaşırmadım. Taner bey ve ben seni tanıdığımız için şükretmeliyiz. (ki ediyoruz).İyi ki varsın iyi ki eşimle evlenmişim.(evlenmeseydim tanıyamazdım:)))

Bir Cevap Yazın

