Geldim İnşallah:)

Dünyaya gelmekten çok korkuyorum,

Anne karnı çok rahat!

Annemden çok korkuyorum

Yemeğimi yemediğimde çok kızar!

Babamdan çok korkuyorum,

Okul masraflarım ona ağır gelecek!

Öğretmenimden çok korkuyorum,

Sonunda tek ayak üstünde durmak var!

Patronumdan çok korkuyorum,

Bu ay sonuda eksik maaş gelecek!

Eşimden çok korkuyorum,

Birgün beni üzebilecek!

Kayınvalidemden çok korkuyorum,

Ya bana kaynanalık yaparsa!

Evladımdan çok korkuyorum,

Hayırsız çıkarsa!

Ölmekten çok korkuyorum,

Ya suallerimin cevapları eksik kalırsa…

Muazzez

**

Dünden bugüne, ilk nefesten son nefese kadar korku gerçeği ile tanışan ruhlar..

Herşeyden korkar halde yaşarken, sonuçlarına katlanmamak adına kan ter içinde çabalar dururlar..

Asıl korkuyu, asıl sevdayı, asıl endişeyi hep sona bırakırlar..

Zaman hızla akıp giderken hiç bir korku ile baş edemiyorken yukarıda yazdığım her mısranın arasına son korkumuzu, Ölüm korkusunu serpiştirsek.. Hem korkularımız yersizleşir hemde ömür bereketlenir.. Sana bir kuyu su verilmiş,sen bir damacanayı tercih ediyorsun, yada bir ırmağı bir tas suya değişiyorsun..

Hayatta doğru tercihleri seçebilmemiz duası ile..

Not: Suriye de yaşanan olaylar yüzünden tarif yayınlamaya kısa bir ara vermiştim. Biliyorum her ziyaretinizde eliniz boş dönmek sizleri çok sıktı. Yarın sizi muhteşem bir pasta tarifi bekliyor. Bu yazımla birlikte kesintisiz burda olmaya söz veriyorum.. İnşallah!

Bir Cevap Yazın

