Baharatlı Bal..

500 dairelik bir binanın 19. katından hergün evime bakıyorum son iki haftadır. Ofisi bu kadar yakın mesafeye taşımanın bir güzel yanını bulamadım ben.

Evim ile ateşkes imzaladım hafta sonu. Tamam dedim seni temizleyeceğim! Söz verdim nasıl olduysa ve başladım işe koyulmaya. Tüm hafta sonunu bir kaç dolabı temizlemekle geçirince anladımki herşeyi kavonozda saklamak güzel olsa da kötü yanıda varmış. Yayınlamayı bekleyen en az 4-5 tarif olsada ben size bu pratik şifa dolu lezzeti paylaşacağım. Çünkü doğruca iki devlet dairesine ve bir kaç bankaya gideceğim. Devlet dairesi dedim çünkü bu söz benim tüylerimi diken diken ediyor, sizinde etsin istedim:)

Kızkardeşime lohusalığında hazırladım bu şifa balı, ve yeniden yenisini yaptım bile. Sizlerde denersiniz inşallah. Elde ne malzeme varsa, damak zevkinize göre ekleyebilirsiniz.

Malzemeler:

  • Dilediğiniz Kadar Bal
  • Keten Tohumu
  • Çörek Otu
  • Tarçın
  • Ceviz – Fındık

Yapılışı: Fındık ve ceviz irice kırılır. Diğer baharatlarla karıştırılır. Bal ilave edilir ve bir gün dinlendirilir. Afiyetle tüketilir.

3 Responses to Baharatlı Bal..

  1. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim tam böyle bir yeis içerisinde girmiştim bloguna yine köfte patates diye ama bi de baktım yeni tarif cnm bneim evin ofise yakın olması çok iyi bence hele ki istanbul şartlarında yanii insanlar saatlerini ve tüm sabırlarını yollarda harcıyorlar bence evin yakınlığına bakıp bakıp bak ev de yakın nasıl olsa hemen bi bebek düşünüp sıksık evle iş arasında mekik mi döşesem ki die düşünebilirsin bence öyle değil mi nassı da yakışır yani

  2. mndlna diyor ki:

    Nasıl da faydalı değil mi hem de lezzetli ama dikkat edilmesi gerecek kadar kalorili :)

  3. Canım yaa bomba birşey olmuş bu baharatlı bal..
    Kardeşine bol bol süt olsun inşallah..
    Afiyet,şifa olsun..
    Aynen yazdığın gibi tüylerim diken diken oldu..:)))))))))))
    Sana çok kolay gelisn canım benim..
    Çok öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

