Caillou Kurabiyeleri

Dün ofiste ilk günümüzdü ve hoşgeldin süprizi yaşayarak 15. katta asansörde kaldık. Benim tepkim ne mi oldu, evde yemek yok geç kalmasak iyi olucak!

Ayaklarımın acısından boynunun tutulmasını hissetmeyen ben, hala eşine yemek hazırlama aşkıyla yanıp tutuşuyordum..

 Bu sevimli kurabiyeler Sevgili Özlem’in prensesine ait. Beyza yeni yaşına girdi. Nice senelere Beyza!  Sen dünya tatlısı bir prensessin:)

Sizler bu kurabiyelerime bakarken ben sanırım hummalı şekilde çalışıyor olacağım.

 Bu kış sezonunu ne kadar çok yoğun geçirdiğime ben bile inanamıyorum. Rabbim inşallah hayırlı bir şekilde, bir kaç ayda olsa dinlenmemi nasip ederde bende bol bol kurabiye yapabilecek vakit bulabilirim.

6 Responses to Caillou Kurabiyeleri

  1. nilayy diyor ki:

    tek kelımyle enfes ve cok tıtız calısmıssınız.
    masallah subhanallah

  2. kumsal540 diyor ki:

    kurabiyeler enfes ve çok güzel görünüyolar cnmm çok güzeller maşallahhh
    ellerine sağlık

  3. ayten diyor ki:

    Sitenizi bugün keşfettim,yaptığınız herşey mükkemmel görünüyor,tadlarınında öğle olduğuna eminim,çok severek zevkle yaptığınız belli..tüm bilgilerinizide esirgememişsiniz ,çok başarılı,ne güzel..ellerinize sağlık..bende güzel şeyler yapmayı ,paylaşmayı çok seviyorum..geliştirmeye çalıştığım bir sitemde var.eksiklerim çok,vakit buldukça devam ediyorum..Bilgileri paylaşmak üzere…

  4. esra altıntaş diyor ki:

    merhabalar bnde kızlarım için sizin yapmış oldugunuz callıu kurabiyelerinden yapmak ,stiyorum ancak burada tarifini yazmamışsınız burada yokmu yoksa benmi bulamadım bilmiyorum yardımcı olursnız sevinirim e posta adresimi aşagıda yazıyorum sizden mil bekliyor olacagım şimdiden teşekkürler

  5. esra altıntaş diyor ki:

    unutmadan 20 kasımda dogum günleri var kızlarımın onun için yapmak istedimm :))

  6. ev yemekleri diyor ki:

    Paylaşımınız için çok ama çok teşekkürler. Bu türde paylaşımlar bir çok konuda faydalı olmaktadır.

Bir Cevap Yazın

