Annemde Merve’nin İlk Mevlüdü

Annemin periyodik olarak toplandığı arkadaş grubu bu sefer bir bebek mevlüdüne dönüştü. Kızkardeşimin yeğenimin dünyaya gelişinin alışma zamanlarını annemde geçirmesi, periyodik toplatınında bu zamana denk gelmesi sofranın bir nebze olsa pembeleşmesine vesile oldu:)

Aralık ayında buna benzer bir sofra hazırlamış ve anneme yardım etmiştim. Fotoğraf makinemi evde unutunca yayınlamak nasip olmamıştı. Merve yıllar sonra teyzesinin sitesine bakarsa mutlu olsun diye günün karelerini yayınlıyorum..

Menüde 4 çeşit sınırını aştığımız için grubun başını çeken Hatice Abladan fırça yemeyi kabul eden annemciğim, salata ve tatlı seçimini bana bıraktı.

Menünün bir kısmını annem, bir kısmını ben hazırladım:

  • Paçanga Böreği (Annemin Yaptığı)
  • Peynirli Buzluk Böreği (Annemin Yaptığı)
  • Zeytinyağlı Dolma (Annemin Yaptığı)
  • Julyen Salata
  • Meksika Fasülyeli Tabbule
  • Patlıcanlı Ezme
  • Muzlu Çikolatalı Pasta

Pastamızınve kurabiyelerin ayrıntılı resimlerini ve tariflerini yayınlayacağım. İnşallah.

Julyen Salata & Zeytinyağlı Biber Dolması

Benim uydurduğum Meksika Fasülyeli Tabbule:)) Yok artık dediğinizi duyar gibiyim:) & Patlıcanlı Ezme

Çok yakında peçete katlama tekniklerini gösterdiğim bir post yayınlayacağım. Bu resimde sizlere belki fikir olur..

9 Responses to Annemde Merve’nin İlk Mevlüdü

  1. nilayy diyor ki:

    merhaba sevgili arkadaşım..
    mevlüdünüz hayırlı ugurlu olsun inşallah.saglıcakla büyüsün..sevgiler….

  2. Cahide diyor ki:

    Eveeeet işte ilk resmi eklemişsin bile. Maşaallah sana canım. Ah birde şu facebook resmi olmasa ne iyi olurdu. Ben 6000 e yakın beğenene rağmen kapattım. Onların hepsi şimdi blogtan takip ediyor. İnan izleyenim arttı eksilmedi..:)

  3. Elif'in defterinden diyor ki:

    Ne de güzel bir sofra olmuş, nasıl da hayırlı bir iş için hem de. Rabbim mutluluklarınızı daim etsin.

  4. aylin diyor ki:

    allah kabul etsin.
    hepsi birbirinden güzel görünüyor:)
    sevgiler.

  5. kumsal540 diyor ki:

    yeni tasarımına bayıldım cnmmm rabbim peygamber ahlakıyla ahlaklanmış bir bebek olabilmeyi nasip etsin inşalah sofra harika ama neden 4 çeşidi aştınız muazzez lütfen aşmayalım limiti zira dünya açlıktan ölüyo 8 çeşit yapacaksak bence 4 çeşit olan fazladan çeşit sayısının parasını lütfen gönderelim açlıktan ölmek üzere olanlara zira onların yerinde biz de olabilirdik

    • tanerinesi diyor ki:

      Süpersin Deryacığım,
      Haklısın da. Annemin gereken gönderiyi yaptığına emin olabilirsin. Zaten bir yazımda da bahsetmiştim, bizim süregelen adetlerimizi yavaş yavaş yıkma arafesindeyim. Ve bunuda bu tarz cezalar vererek yapıyorum:) Herkes kazanıyor bu vesileyle. Yorumunu bizzat anneciğime okutacağım:)
      Bebiş olunca haber ver de sana da dua edelim,
      Sevgilerimle..

  6. Cahide diyor ki:

    Muazzezim birde eğer şablonu değiştirmek istersen, bu yana eklediğin resimler pasif eklentiler olarak kalıyor. Şablonu değiştirdikten sonra pasif eklentilerden sürükleyerek yeniden kenara alabilirsin.

  7. Geri bildirim: Patlıcanlı Acılı Ezme «

Bir Cevap Yazın

