Sevgililer Günüm Kutlu Olsun!

Bugün benim sevgililer günüm, 15 şubat gününü Sevgililer Günü ilan ediyorum. Sevdiklerinizi en çok özlediğiniz gün siz onu daha fazla düşünür ya da daha fazla sevdiğinizi hissetmez misiniz? Özlediğinizde, hasta olduğunda, kederli gördüğünüz zamanda onun üzerine daha fazla titremez misiniz? Bu ister evlad olsun, ister anne-baba, isterse eş, hatta bir dost bile olabilir.

Bugün eşim iş seyahatinden dönüyor ve ben ayrı kalınan gün adına ona daha da özel yemekler hazırlayıp, benim için ne kadar kıymetli olduğunu hissettirmek istiyorum. Bu dünde olabilirdi, lakin dünde olsaydı sadece ben böyle hissettiğim için dün olmuş olurdu. Takvimler 14 Şubat Sevgililer Günü diye yazdığı için değil.

Üzerlerine düşmemiz ve onlara özel olduklarını hissettirmek için tek bir günü beklemiyorsak sorun yok, 14 Şubatımız kutlu olsun. Yok öyle değil de sırf herkes kutluyor o da üzülmesin diye, görenek belasıyla kutluyorsak ne olur Şubatlar 13 çeksin:)

Not: Resimdeki çiçekler sizi bayacak kadar çok resme misafir oldular demiştim hatırlarsanız:) Yarın daha önce söz verdiğim Pastırmalı Ispanaklı Böreğin tarifini vereceğim, inşallah. Bu sefer sözüm söz:) Mızıkçılık yok:)

4 Responses to Sevgililer Günüm Kutlu Olsun!

  1. kumsal540 diyor ki:

    aynı şekilde düşünüyoruz cnmmm bence herkesin önem verdiği günü değil de onlara özel günler oluşturmak çok daha kıymetli doğum günü evlilik yıldönümü fln neyse ama bu babalar günü anneler günü ve sevgililer gününe karşıyım aynı zamanda yılbaşına

  2. aylin diyor ki:

    tek günde hatırlanmak kötü aslında mecburiyet:)
    senin sevgililer gününü kutluyorum mutluluklar:)

  3. Canım benim fotoğrafa bayıldııım..:)))
    Kesinlikle haklısın,bende senin gibi düşünüyorum.
    Bu arada eşine ne lezzetler hazırlamışsındır sen şimdi..Fotoğraflarını ve tariflerini merakla bekliyorum..
    Senin labneli poğaçayı görür göremez yaptım ve çok beğendim.
    Sabah yayınlayacağım..
    Çok öpüyorum.

Bir Cevap Yazın

