Çikolatalı Puding

En son arkadaşım Serpil’in kurabiyelerini yemiş, çok güzel olduğunu söylemiştim. Koca bir yalandı, tam tersine bu kadar iğrenç kurabiye olamazdı. Teyzeme annem kadar seviyorum seni derim, imkansız bu. O kadar soğuk nevaledir ki onu sevmem imkansız. Kardeşlerimin arasında en iyi evlat benim, diğer kardeşlerim beş para etmez. Mecbur olmasam kardeş olduğumuzu bile söylemem. Zaten kız kardeşim çok pis, evinde su bile içemiyorum..

Kayınvalidem tam bir kaynana. Of düşman başına. Şimdi iyi olsa da çok çektirdi bana. Bu arada geçen liseden arkadaşımla karşılaştım ne çok severdim seni dedim. Oysa pintinin tekiydi. Ne zaman bir yere gitsek elini cebine zor atardı. İnsan lise yıllarında da pinti olmayı nasıl öğrenir? Kesin ailesi de öyledir! Bu arada geçen gün bir ayakkabı aldım, bana satan satıcı kız ne kadar boş konuşuyordu resmen sussun diye ayakkabıyı aldım. Kendisi ayakkabıdan anlasa zaten doğru dürüst bir ayakkabı giyerdi..

Ohh içimi döktüm..

Desem beni sever misiniz? Bunları yazsam ve gerçek olduklarını söylesem beni gerçekten takip etmeye devam eder misiniz? Yoksa sizde benim için kötü duygular mı beslersiniz.

Aslında hayatımız da o kadar çok bu tarz konuşabiliyoruz ki farkında bile olmuyoruz. Yazdıklarım tamamen bir hayal ürünü. Oysa bunların benzerini farkında olmadan istekli ya da isteksiz o kadar çok telaffuz ediyoruz ki. Ne konuşurken ne de duyarken bizi rahatsız etmiyor. İstedim ki bir de okuyunca rahatsız etmesin. Etmedi değil mi?

O kadar kolay kırıcı ve yıpratıcı olabiliyoruz ki. Kişilerin ardından konuştuğumuzda duymadıklarını bilmek rahatlatıyor, bir gün yüzleşeceğimizi bile unutuyoruz. Bir lokma haram boğazımızdan girmesin diye çabalarken kul haklarını  seve seve biriktiriyoruz…

Gıybet Zehirli Bir Bal gibidir.. Tadı ve yemesi çok lezizdir.. Ama ..

Ev Yapımı Puding

  Malzemeler:

   * 3 su bardağı süt  + 1 su bardağı su

   * 40 gr bitter çikolata-rendelenmiş (varsa yoksa koymayabilirsiniz)

   * 3 çay bardağı toz şeker

   * 1 yumurta

   * 2 yemek kaşığı un

   * 4 tatlı kaşığı mısır nişastası

   * 4 yemek kaşığı kakao

   * 1 yemek kaşığı tereyağ

   * 1 çay kaşığı Türk kahvesi

Yapılışı:

  • Tüm malzemeleri (yağ ve çikolata hariç ) iyice karıştırın.
  • Ocağa alın ve har ateşte ısınana kadar karıştırın.
  • Ocağın altını kısın ve göz göz olana kadar pişirin. (sürekli karıştırmayı unutmayın)
  • Piştikten sonra terayağını ilave edip iyice çırpın.
  • Kaselerinize sıcakken pay ediniz. Soğuduktan sonra süslemesiniz yapınız.
  • Oda sıcaklığına geldiğinde en az 2 saat buzdolabında bekletip servis ediniz.

2 Responses to Çikolatalı Puding

  1. mutfakhavlusuğ diyor ki:

    Poz vermiş resmen bu güzel tatlı,ellerinize sağlık

  2. kumsal540 diyor ki:

    ENFES GÖRÜNÜYO CNM ELLERİNE SAĞLIKK YAZILARINA BAYILIYORUM YA TARİFTEN ÇOK YAZILARINI BEKLİYORUM AYNEN GIYBET KONUSUNDA DEDİKLERİNE KATILIYORUM

Bir Cevap Yazın

