Yeni Bir Sofra & Pratik Bir Kaç Öneri..

Ardımda bıraktığım üç haftayı düşünüyorum. Bitmez dediğim işlerin bitmesi, olmaz dediklerimin olması beni çok mutlu ederken akan zamana şaşırıyorum. 3 hafta öncesinden bu hafta sonuna bilet alan ailem (eşimin ailesi) gelmelerine çok var dediğimde bir de baktık ki bu sabah ev boş..

Tahmin ediyorum ofisi taşıma işleri ve yakında teyze oluşumla benim bu koşturma serüvenim bir kaç ay daha sürecek. Lakin ben ne yapıp edip şubatta aldığımız uçuş biletlerini nasıl olurda yakmayız hayalini kuruyorum. Biraz ayrılık bana çok iyi gelecek..

 

Hafta sonu hazırladığım yeni davet sofrasını ve menüsünü yayınlıyorum, hafta içi evde olamayışımla cuma akşamına sığan telaşla belki doğru bir menü seçememiş olabilirim. Gelecek şahısların beğenilerine göre hazırladığım için biraz da karışık olabilir:)

Öneri 1 : Evet benim bu masadaki en ama en çok beğendiğim ayrıntı çatal kaşık tutacağı ! İsim bulamadım tamamen uydurma:) Eminönünden tanesini 1.5 liraya aldığım bu pembe çiçekler öyle çok hoşuma gitti ki, bunlardan daha çok alacağım ve sık sık kullanacağım kesin! Peçete halkalarından sıkılıp,ucuza ne yapalirim diye düşünüyorsanız size bir öneri. Bu çiçeklerden istediğiniz renkte bulabilirsiniz..

Öneri 2 : Peynir tabağında bir kaç parça tatlı kuruyemiş.Varsa sadece kayısı bile peynirlerle yenebilmesi için farklı bir  lezzet katıyor.

Öneri 3 : Benim her masamda kürdanlı birşeyler olurdu bu masamda neden yok dedim ve sucuk salamı masaya aldım. Ortaya o an uydurduğum Yelkenliler çıkıverdi. Adını da ben koyuverdim:)

Tariflerini Yayınlayacaklarım:

Çikolatalı Pasta

Sirkeli Kurular

Konken Böreği

Patatesli Havuç Salatası

Pazılı Kek

Ayva Tatlısı

11 Responses to Yeni Bir Sofra & Pratik Bir Kaç Öneri..

  1. Sevgili Muazzez,
    Zaman su gibi akıp gidiyor, daha dünmüş gibi yaşıyoruz zamanı.
    Masa ve mönü her zaman ki gibi nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Bahsettiğin çiçeklerden bende almıştım, hatta pasta süslemesinde kullanmıştım : )
    Renkleri ve görüntüsü ile çok şık bu çiçekler, peçetelik olarak kullanmak çok akıllıca bir fikir.

  2. kumsal540derya diyor ki:

    döktürmüşsün yine cnm enfes masa enfes menü e daha ne işte geçti yılbaşı da işler rahatladı geçmez diyodun geçti işte kurtuldun

    • tanerinesi diyor ki:

      Deryacığım merhaba,
      Sen dahil bir çok yorumlara doğru dürüst cevap yazamadım. Hakkını helal et olurmu:) Güzel yorumlarının her biri beni ayrı ayrı çok mutlu ediyor, teşekkür ederim sana. ah be olsada yesek demişsin, sen eminim daha güzellerini yapabilirsin. Bebiş nasıl?

  3. memolininannesi diyor ki:

    yıne harıka bır masa kurmussun canım ellrıne sağlık…

  4. GÜLO diyor ki:

    her zamanki gibi çok güzel bir masa hazırlamışsınız

  5. zeynep diyor ki:

    Çok şık ve sade bir sofra olmuş.Beyaz kendini ziyadesiyle göstermiş
    huzurlu bir sofra:-)
    ellerinize sağlık

  6. Nur... diyor ki:

    Merhaba sitenizi ilk defa izledim ve hoşuma gitti. ok şık bir sofra olmuş açıkcası. Çatal kaşık tutacağı olarak kullandığınız çiçekler nasıl bişey ve nasıl tutturdunuz çatal bıçağa merak ettim açıkcası. İnş. gösterirsiniz.. Nur…

  7. arife diyor ki:

    Merhaba..Okadar güzel bir site ki..Tebrik ederim tariflerin hepsi birbirinden güzel.Ellerinize sağlık.Şerbetli tatlı tarifleri ararken rastladım ve çok sevindim:)Maaşallah çok ince bir zevkiniz var.Allah bozmasın ağzınızın tadını..

Bir Cevap Yazın

