Bir Balık Sofrası Öyküsü..

Rezene, melisa, ada çayı, yeşil çay v.s hepsini karıştırıp içme sabrını gösteriyorum şu satırları yazarken. Bir taraftan da dua ediyorum Allah’ım beni rezene çayı içme zorunluluğuyla imtihan etme diye! Sinirleri yatıştırma etkilerini kaç dakika sonra gösterirler bilmiyorum ama bu çayı ben bir iki hafta sık içeceğe benziyorum. Ev hanımı olup arkadaşlarıma güzel kahvaltı sofraları hazırlamak, mis gibi yemek kokularıyla eşimi akşam karşılamak varken ne diye çalışıyorum hiç anlamıyorum. Yok yok ben bu tempoya alışmışım, bakmayın böyle söylendiğime. Yılsonu müsamerelerinden çıkayım, tutmayan hesapları tutturayım en kısa zamanda rahatlarım.

Birde bu cenaze, ve ameliyatların yanında iki akşam önce babamın kolunu kırmaya yakın hale getirmesini ve alçıya alınmasını da katarsak, benim rezeneden çok melisa çayı ile aramın iyi olmasını sağlamam gerek.. 

Tüm bunların yanında doğum günümde bana bu özenli sofrayı hazırlayan canım arkadaşım Canan tüm stresimi alıp götürmesini sağladı. Bir balık sofrasını nasıl hazırlarım, hangi mezelere yapabilirim diyorsanız buyrun resimlere bakın. Lakin ev balık kokmadan fırın poşetiyle balık nasıl yapılır diyorsanız  Canan‘nın tarifine bakmanızı şiddetle öneririm. TIK

Şeker Hamuruyla Kaplı Şeker mi Şeker mozaik pastam:) & Fırın Poşetinde Çupra

Bir balık sofrasına en güzel yakışan Lahana Çorbası & Mısır Ekmeği

Bana özel Yaprak Sarması & Közleme Usulu Biber ve Patlıcan Salatası.. Sunum harikaydı..

                  

8 Responses to Bir Balık Sofrası Öyküsü..

  1. sarımutfak-hande diyor ki:

    bu masada olmak isterdim doğrusu ellerinize sağlık her şey çok güzel görünüyor

  2. kumsal540derya diyor ki:

    muazzezcim ne kadar güzel anlatmışsın ben de aynı şeyleri düşünüyorum ya oturup evimde güzelce sabahtan yemeğimi temizliği yapıp sonra komşuları ağırlasam akşama da kocamı karşıalsam ne olur sanki diye doğum günümüz aynı zamanlara geliyo sanırım doğum günün kutlu olsun şu işler biraz rahatlasın inşallah ya

  3. Aylin diyor ki:

    2012 yılında yanlışlarımızın az,başarılarımızın devamlı olması dileklerimle….Yepyeni Yıllar :)

    Sevgiler….

  4. Canım,
    Yeni yılını kutlar, yeni yılın sana ve ailene sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini dilerim.
    Bitki çayları ile aram hiç iyi olmadı, hele ada çayının kokusuna tahammül edemiyorum.
    Hamdolsun, içmek zorunda olduğum bir durum da şimdilik olmadı.
    Son dönemlerde bayaa bir badire atlatmışsınız, geçmiş olsun.
    Safer ayına girdik, bela ve musibetlerden Rabbim hepimizi korusun.
    Bu arada;
    Canan’ın ellerine sağlık, sizi ne güzel, ne özenli bir masada ağırlamış.

  5. NİLAYYY diyor ki:

    sevgili arkadaşım..
    uzun zmaandır yazamadım sana..inşallah iyisinizdir..
    geriye dönük olarak kaldığım yerden son postlarını okudum,elcaazların dert görmesin, döktürmüşsün yine, maşallah barekallah..
    bi sağlık sorunları falan okudum ama çok da iyi kavrayamadım..inşallah herkes iyidir,rabbim acil şifalar versin ihtiyacı olan herkese..
    mutlu seneler olsun,herşey gönlünce olsun..sarılırım,gözleirnden öperim arkadaşım…

Bir Cevap Yazın

