Bu Aralar Ben..

Acı kayıplarımız ve yaşlılarımızın sağlık problemleri yüzünden bu sıralar ben kendime pek gelemedim. Bu kare fotoğrafta dün akşam ofiste arkadaşımla yaptığımız iftar sofrasından. Ziyaret edenler için elleri boş dönsünler istemedim:) Ofiste yemek yeme alışkanlığımız hiç olmadığı için oruç sayesinde dolapta bulunan salata ve meyveler ile gayet güzel doyabileceğimizi keşfettik. Günler kısa iken sizlerde değerlendirin..

Bugün benim doğum günüm. Kendim pasta yemeği düşünmüyorum ama sizlere pazartesi günü, çarşamba günü için yaptığım pastanın tarifini vereceğim.

Hepinizin Cuması hayırlı olsun..

Güzel mi güzel bir hafta sonu tatili geçiresiniz..

Not: Hani şu şeker ve biber koyduğum minik mavi porselenler varya benim 15 yıl önce Yalova’da yazlığımız olduğu zamanlar aldığım şeyler. Maviyi hiç sevmeme rağmen niye aldığımı bilmiyorum. Bir an sevmeye başladım. Ben bunları eve mi götürsem..!

4 Responses to Bu Aralar Ben..

  1. kumsal540derya diyor ki:

    muazzezcim Allah kabul etsin cnm şu yılbaşı geçer de işler rahatlar da biz de sana ve yazılarına kavuşuruz bi gün senle tanışmayı çok istiyorum cnm

  2. memolininannesi diyor ki:

    ofisine gelen arkadaşlarına ikram bu şekilde oluyorsa seninle olan blog arkadaşlarını daha ileri bir seviyeye taşımamız gerektiğini düşünmeye başladım canım…
    ellerine sağlık ofisinde bile maşallah hamaratsın:)

Bir Cevap Yazın

