Kremalı Tavuklu Makarna

Neredeyse son 3-4 aydır hiç tembellik yapamadığımı fark ettim. Benim için tembellik bir pazar sabahı dışarıda kahvaltı yapmak ve günün kalan vaktini canım ne istiyorsa ona göre uyarlamaktır..

Cumartesi rutin işlerle birlikte koşturmalarım akşam saatlerini geçince yemek için kız kardeşime gittik..Bu enfes  makarnayı o akşam tattım. Kendimize yemek yapacak vakit bulamasam da 3 kek ve epeyce krep yaptım. Dedem hastane yemekleri dahil teyzemin yemeklerini de yemeyip benim kreplerimi yediğini öğrenince çok mutlu oldum. Tüm yorgunluğum bir anda uçup gitti..

Pazar günüde cumartesinden pek farklı geçmeyince bari eşim mutlu olsun düşüncesiyle ona güzel bir yemek yaptım. Fotoğraflayabilirsem yayınlarım:)

 3 keki aynı anda fırına verip ayrı ayrı pişirme süresini 3.5 saatten 1.10 dakikaya düşürünce evden erken çıkabildik. Bu sayede fırınım bana iyi bir fırın olduğunu da kanıtlamış oldu..

KREMALI TAVUKLU MAKARNA

  • 1 paket kalem makarna
  • 1 paket krema
  • 1 kase haşlanmış bezelte (isteğe bağlı)
  • 1 tavuk göğsü (fileto)
  • 100 gr rendelenmiş kaşar peyniri
  • Sıvı yağ, tuz

Yapılışı:

  1. Makarnayı üzerindeki süreye göre haşlayın.
  2. Haşlanan makarnayı derin bir tencereye alın. Krema ve bezelyeyi ilave edip karıştırın. Dinlenmeye bırakın.
  3. Tavukları julyen usulü (serçe parmağı şeklinde) doğrayın.
  4. Tavukları teflon tavada çok az yağla kavurarak pişirin. Çok az tuzlayın.
  5. Pişen tavukları makarnaya ilave edip karıştırın. Sıcak sıcak servis yaparken üzerine kaşar rendesi serpin.

3 Responses to Kremalı Tavuklu Makarna

  1. Hayat Cafe diyor ki:

    Kekleri ne güzel kabarmış benim arkadaşımın..
    Maşallah..:)))))
    Canım bende epeydir çocuklardan fırsat bulup tembellik edemedim..Benim içinde dışarda yemek yemek,evde yayılıp film izlemek ve eşimle yürüyüş yapmak demek..:))
    Nasıl ihtiyacım var bir bilsen..
    Kremalı makarnaları tek geçiyorum zaten,müthiş bir lezzet oluyor.
    Kardeşinin ellerine sağlık canım..
    Dedene de geçmiş olsun.
    Öpüyorum canım..

  2. kumsal540 diyor ki:

    makarna son derece ekonomik lezzetli ve bereketli bi yemek tek başına hiç bişey olmadan afiyetle yenebiliyor ne kadar güzel bu aralar büyük sınavlardan geçiyosunuz sanırım Allah sabırlar ihsan eylesin ve hastalara şifalar versin

    • tanerinesi diyor ki:

      Aynen öyle, bol şükür ve dua ediyoruz bu aralar. Bazen musabetler böyle güzel ibadetlere sevk ediyor insanı. O zaman bir kat daha şükretmek geliyor içinden..

Bir Cevap Yazın

