En Güzel Hediye & Beşinci Yıldönümümüz..

Kadın, kocasını üzmemelidir.
Bir gün Hazret-i Fatıma, ağlayarak babasının huzuruna geldi. Resulullah efendimiz buyurdu ki:
– Ya Fatıma, niçin ağlıyorsun?
– Kasıtsız söylediğim bir sözden Ali bana kızdı. Özür diledim. Fakat onu üzdüğüm için ağlıyorum.
– Kızım, bilmez misin, Allahü teâlânın rızası kocanın rızasına bağlıdır. Ne mutlu o kadına ki daima kocasının rızasını arar, kocası ondan razı olur. Kadınlar için en üstün ibadet, kocasına itaattir. Erkek, hanımından razı olunca, o kadın istediği kapıdan Cennete girmeye hak kazanır. Kocasını üzen kadın, onu razı edinceye kadar, Allahü teâlânın lanetinde olur.) 

***

Bitti beş yıl.. Nasıl geçtiğinden habersiz. Bir ömür geçecek ve ben yine nasıl geçtiğini anlamayacağım.. Tek dileğim bol şükürlü bir ömür geçirmemiz. 9 aralıkta geçen beş yıla çok şükrettim. İnşallah nice nice şükredeceğim seneler geçiririz.

Bu sene evlilik yıldönümümüzü cumartesi bir davet sofrası ile kutladık.  O masayı yarın yayınlayacağım inşallah. Bu masa benim pazar günü eşime hediyem. Masada verilecek hiç bir tarif yok. Sadece yıllar sonra dönüp bana bir hatıra olsun sizlerede pazar sabahı kahvaltısı için fikir olsun diye yayınlıyorum. Ayrıca eşime ne hediye alsam diyenlere bir örnek olsun, özenilmiş-değer verilmiş bir kahvaltı en pahalı hediyeden bile değerlidir bence..

Güzel bir hafta geçirmeniz duası ile..

8 Responses to En Güzel Hediye & Beşinci Yıldönümümüz..

  1. Nice güzel, mutlu ve huzurlu senelere….
    Kısmetse bizde 9 Ocak’ta 25. senemizi kutlayacağız.
    Sana katılıyorum, özenilerek-onu düşünerek hazırlanan bir kahvaltı en pahalı hediyeden daha değerlidir.
    Masadaki her şey nefis görünüyor, ellerine sağlık.

  2. Hayat Cafe diyor ki:

    Canıııııım Allah size daha nice nice,sağlıklı seneleri birlikte geçirmeyi nasip etsin..
    Kesinlikle haklısın böyle güzel bir sofra en pahalı hediyeden bile değerli..
    Harika görünüyor canım masan..
    Ellerine,yüreğine sağlık.
    Çok öpüyorum.

  3. Sevgili Muazzez,
    Kullandığım fotoğraf makinesini sormuşsun.
    Profesyonel makine kullanmıyorum.
    Yemek resimlerimi Sony DSC-S600 ile gezi resimlerimi Fuji Film S1500 ile çekiyorum.
    Sony benim ilk göz ağrım, halen yemek resimlerimi onunla çekerim, ufaktır ama güzel ışıkta çok güzel resimler çeker.
    Fuji Filmi geçen yıl oğlum anneler gününde hediye etti.
    Gezi resimlerimde çok faydasını görüyorum, video-panoramik resim çekmek gibi farklı özellikleri var.

  4. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim yüce yaradan mutluluğunuzu iki cihanda da daim etsin çok güzel bir yazı olmuş ve bizi bilgilendrmişsin yine hem ne kadar güzel söylemişsin bundan güzel hediye mi olur ne ala

  5. Ebru diyor ki:

    Daha nice 5-15-20 hatta 50 yıllara beraber geçirmeniz dileği ile. Masa harika olmuş. ellerine sağlık. Hediyenin nasıl olduğu önemli değil zaten. Önemli olan kişiye verilen değer.

  6. Fidan diyor ki:

    Canım arkadaşım ,dua kardeşim benim..Rabbim daha nice yılları bitmez sevinçlerle ,tükenmeyen nimetlerle ,sağlıkla ,mutlulukla ,huzurla ve daha nice güzelliklerle eşinle ,evlatlarınla (minik misafirlerin olsun inşaallah tez zamanda..),ailenle ve sevdiklerinle geçirmeni nasip etsin inşaallah ..Dünyanın arkasında gelen ebediyettede bu güzellikleri yaşaman dileklerimle..seni çok seviyorum…Yüzün daima gülsün…Hersabah işe geldiğimde siteni açıyorum ,marifetli,hünerli ellerinle yaptıkların ve yazıların inanılmaz beni mutlu ediyor..Kendimi hergün senin misafirinmişim gibi hissediyorum Zarif ve kıymetli kardeşim benim…..Baki muhabbetlerimle seni kucaklıyorum canım benim…Marifetli kardeşim nice 5 li katları sayıları olarak 15’li ,25’li hatta 35 ‘li yılları hayırlı ömür sürdürerek geçirmen dileklerimle ….çok öptüm…güzelliğim…

  7. memolininannesi diyor ki:

    nice 5 yıllara canım….

  8. Aynur diyor ki:

    Selam
    Evliliğinizin mutluluk ve huzur içinde uzuuuun yıllar sürmesi dileğiyle Muazzez kardeşim bizim de nasip se bugün 26. evlilik yıldönümümüz hamdü senalar olsun Rabbime nasıl geçti anlamadık bile:)
    bende akşam için güzel ve özenli bir sofra kurma hazırlıklarındayım inşaallah en güzel hediyenin sevgiyle hazırlanan bir sofra olduğunu düşünürüm hep eşim de bana hiç birşey almasa gülen yüzüyle ve samimiyetiyle sevdiğini söylese yetiyor zaten Rabbim ayırmasın:)

Bir Cevap Yazın

