Sessiz Geçen Bayram..

Bir bayram daha geldi geçti, sessiz sedasız. Arkasından su bile dökemedim..

Resimde yeğenim Lamia, melike halasınn bayram sabahı boyadığı yüzü ile:)

Van’lı kardeşlerimiz, soğukta, çadırda.. Kimileri üşüyor, kimileri ağlıyor, kimileri hasta, kimileri ise yasta..

Birde şehit ailelerimizin dinemeyecek acıları, bayramlarının ellerinden alınışları..

Bu bayram anneciğime özenli bir soframız olmasın diye sıkı sık tembihledim. Lakin anne yüreği yine dayanamayıp çok özel bir sofra hazırlamıştı bize. Yayınlamam diye resmini çekmedim.

Bayramın 2. günü kahvaltımızı amcamlarda yapınca ve yengemin enfes lezzetlerinin bulunduğu masayı görünce dayanamayıp resmettim. Son yıllarda yaptığım en keyifli bayram kahvaltısıydı.. Bayramı bayram yaptı..

Bir çırpıda biten yengemin soslu lahana sarması ve bol cevizli kalburabastısı..

Bu kadar zengin masadan kalkmalarına ragmen balkonda “gizli gizli” muz ve nutella ikilisine saldıran miniklerimizi yakalayınca hemen birkaç resim çektim. Minik dediğime bakmayın birisi 18 inde diğeri 20 sinde:)

Son resim: Bayram sabahı kız kardeşimin bütün aileye yaptığı süprizi. Herkese anılarını ve anılarıyla bütünlük sakladığı çikolataları hediye etti.

İkinci gün amcamlarda yapılan kahvaltının ardından ikinci ailemizin yanın Bursa’ya yola koyulduk. Ve bir bayramı daha orda uğurladık..

6 Responses to Sessiz Geçen Bayram..

  1. mutfagabuyrun diyor ki:

    ne güzel bir bayram geçirmişsiniz canım.annemin yokluğundan dolayı ben gerçekten sessiz bir bayramgeçirdim ve çok üzüldüm.menüdekilerde çok güzelmiş.afiyet şeker olsun hepinize canım.sevgiler.

  2. kumsal540 diyor ki:

    çok hoş bir bayram en azından sevdiklerinle beraber geçirdiğin bir bayram lamia kocaman olmuş sende tık yo hadi artık acele et o duvar ünitesi de senin mi yoksa süper görünüyor bir gün de şu salonunun ve mutfağının fotolarını gönder de bakalım bi ya merak ettim

    • tanerinesi diyor ki:

      Yorumun için teşekkür ederim Deryacığım,
      Biz bir yerden tanışıyormuyuz diye merak etmeye başladım doğrusu?
      Salon annemin salonu. Zevkli bir annem vardır:) Yorumları okuyacağını bildiğim için böyle söylemek zorundayım:) kendisi adına teşekkür ederim.
      ayrıca yeğenim 5 yaşında, kız kardeşimde 3 ay sonra anne olacak inşAllah. Rabbim isteyen herkese versin. Demekki ben çok istememişim:)
      Sevgilerimle

  3. nilay diyor ki:

    nihayet..
    özlemiştim..
    nice bayramlar olsun inşallah..
    ayzacak çok şey var, tıkanıyorum insan:((
    sondaki bayram süprizine bayıldım,ne emek etmiş yeğeniniz,ne büyük bir hatıra,bravo,maşallah!!
    iyi haftalar olsun,kocamann sevgiler..

Bir Cevap Yazın

