Kurabiye Çalışmaları & Annem Bir Sanatçı mı ?

Kurabiyerden başlayınca haftaya kurabiyelerle devam etmek geldi içimden. Bir kaç kurabiye denemesi yapmıştım resimlerini çekip yayınlamak istedim.

 

 

Biberon emzik yeni doğmuş bebekler için çok güzel..

Benim kurabiyeler arasında favorim..

Şık bir nişan kurabiyesi..

(Resimde gördüğünüz pastayı annem yaptı. Lamia onun tek torunu. Evde kalan keki değerlendirip dilediği gibi süslemesi için ona verdim. Torununa hazırladığı pastayı şekillendirirken çocuk gibi mutlu olması ve yaptığı en kolay figürlerle heyecanlanması bana büyük bir haz yaşattı. Hiç bir ayrıntıya karışmadan hayalindeki pastaya ulaşmasını bekledim. Sanırım annemle rolleri değişiyoruz. Artık o mutlu oluyor, ben onun mutlu olmasıyla mutlu oluyorum. Tıpkı eskisi gibi..)

Hafta sonu şeker hamuru çalışmaları yaparken eşimle sanat konusunda bir sohbete girdik. Bana göre şarkı söyleyen herkes sanatçı olmadığı gibi her resim yapanda ressam değildir. Sanatçı sonradan olunmaz! Fitri bir şeydir; bahşedilir.. Sonradan olan ise verilenin kıymetini bilmek ve hakkını vermektir.

Ben bunları kendi kendime söylenip duruken eşim Messi’nin (futbolcuymuş:) çok iyi bir sanatçı olduğunu söyledi. İlk önce Messinin hangi sanat dalında olduğunu öğrendim sonrada topu fileye atışının bir sanat olduğunu..!

Ve karar verdim.. Yukarıdaki pastayı yapan annemde bir sanatçı..!   mı? (!)

6 Responses to Kurabiye Çalışmaları & Annem Bir Sanatçı mı ?

  1. nilayy diyor ki:

    evet evet evet,, anneniz de bir sanatçı..
    tıpkı sizin gibi..
    armut mu dibine düşmüş,, yoksa bütün “eski toprak-devlet gibi ” olan anaları mı armut ağacı da, siz gibi kıymetli evlatlar birer olgun armut,, varın siz düşünün beğenimi..

    ilk kurabıye gereksınımımde sızınle ıletısıme gececegım derhal !
    bu ne guzel bır dusunce, bu ne buyuk bır hayır..
    Allah razı olsun..
    ççook hayırlı ısler versin size..

    teşekkür borçlu oldugumu hıssettım, siz ve siz gibi , ince düşünen hayırsever güzel ınsanlara..

    eksık olmayın e mi ??
    sevgiler..

    • tanerinesi diyor ki:

      İyiki varsın diyeceğim takipçimsiniz, hatta arkadaşım..

      Bu güzel iltifatlarla ben bu güne nasıl devam ederim artık bilemiyorum. Güzel bakan güzel görür efendim sizinkisi o misal. Çok ama çok teşekkür ederim. Sizde eksik hiç mi hiç olmayın inşallah.

      En derim sevgilerimle
      Muazzez

  2. Aynur diyor ki:

    Selam Muazzez kardeşim:)
    o güzel yorumunu aldığımdan bu yana daha bir enerji dolu hissettim kendimi:))) Sabaha karşı yeni bir tarif ekledim siteye enerjimi aktarmak için:))
    Allah razı olsun siz arkadaşlarımın yorumlarıyla enerjim artıyor daha iyi yazabiliyorum
    Evet annende sende birer sanatcısınız maşaallah elleriniz dert görmesin ne güzel ne cici mamalar yapmışsınız subhanallah.Rabbim hayırlı bereketli işler versin kardeşim
    her zaman beklerim
    Muhabbetlerimle

  3. derya diyor ki:

    tebrik ediyorum seni cnm kimi bloğu ticarethaneye dönüştrüyor zamanla sen ne güzel yaptın işte süppersin süppeer

  4. sarımutfak-hande diyor ki:

    hepsi birbirinden güzel valla bayıldım ellerinize sağlık
    hayırlı bayramlar

  5. Çiğdem DUYAR diyor ki:

    Muazzezciğim,
    Kesinlikle sanatçı! ve sanırım sen de o yeteneğini annenden almışsın canım…Bunlar ne güzel kurabiyeler böyle..Bende yapmak istiyorum ama hiç şeker hamuru kullanmadım ve ben o kadar sabredemem herhalde minik minik..O üzerindeki yazıları ve şekilleri nasıl yapıyorsun ne cahilim değil mi bu konuda..Düşüncen çok güzel maşallah ya Allah yardımcın olsun…Benimde minik bir kızım var ve keşke sizin düşüncelerinizde yetiştirebilsem.Ellerine, emeğine sağlık sevgiler…

Bir Cevap Yazın

