Hıdiv Kasrı

Birikmiş tariflerin arasına girip havalar soğudu, aman tatil bitti yakınmalarına bir çözüm getiriyorum, sonra hemen tariflere döneceğim. İnşallah:) Stresten uzak şahane bir mekan öneriyorum size. Hem dinlenip, hem bol oksijen depolayıp kahvaltı yapmaya ne dersiniz? Tatil bitmiş olabilir ama İstanbul’lular için bir çok önerim var.

Arkası yarın.. :)

Büyükşehir Belediyesinin her ince ayrıntıyı düşünerek özenle baktığı ve bizlere haftanın her günü keyif yaşattığı gerçekten eşşiz bir mekan.

İstanbul’un ilk buharlı asansörünü görmek isterseniz bu mekanı ziyaret etmelisiniz. Bol yeşil ve rengarenk çiçeklerle kaplı bahçesinde sabahın erken saatlerinde yürüyüş yapabilir ve yaktığınız kalorileri 70 çeşit açık büfe kahvaltı ile kolaylıkla geri alabilirsiniz..  (!)

Yürüyüş molalarında güzel manzara seyredebilir, kahvaltıdan sonra Kasr’ın eşşiz iç mekanını keşfedebilirsiniz.

Neredeyse 400 kişiyi alan iç mekanın büyüklüğünü hayal ederseniz, her metrekareyi hayranlıkla seyredebileceğinizi düşünebilirsiniz.

Bence havalar soğumadan bahçede, havuz başında kahvaltı keyfini kaçırmamanızı öneririm. Sabah 9.00 da açılan açık büfe kahvaltı keyfinin fiyatı 25.00 TL . Ahçının önerisi (o ben oluyorum:) içli köfte ve su böreği. (Tüm kahvaltılıklar bakır tepsi ve sahanlıklarda servis ediliyor)

Son olarakta aşağıdaki pozu veren ve kahvaltımıza katılıp lezzet katan yeğenime teşekkürler:)

Seni seviyorum..

6 Responses to Hıdiv Kasrı

  1. Hayat Cafe says:

    Canım keşke imkan olsada bu güzel mekanı görebilsem..
    Kimse beni kaldıramazdı herhalde o güzel masadan..
    Size afiyet olsun..
    İçli köfte beni bitirdiii..))
    Çok öpüyorum.

  2. kumsal540 says:

    evet burası çok harika bi yer dediğiniz gibi belediye de boş bırakmamış bu açılardan istanbul belediyesini tebrik etmek lazım tarihi güzelliklere sahip çıkıyor belediyenin imkanları güzel ama genel olarak bakıldığında bence pahalı ama tabii belki aynı yerde başka bi kuruluş olsa çok daha pahalı olabilir orası da var ben saatlerdir siteyi inceliyorum çok beğendim bence hak ettiği ilgiyi görmüyo daha çok okuyucu ve yorum olmalı bu kadar emeğer ve siz baya bi çaba sarfetmişsiniz aşama aşama anlatmışsınız bir sürü şeyi harika yani inşallah sık sık yazıyorsunuzdur da burası da her gün baktığım bloglar arasına girer
    ha bu arada merak ettim ne iş yapıyorsunuz ve bu kadar koşturmaya rağmen çocuğunuz var mı
    ilginize teşekkürler

    • tanerinesi says:

      Asıl ben size teşekkür ederim. Öyle içten ve güzel yorumlar yazmışsınız ki. Tatil dönüşü rehavetini sayenizde hemencecik attım..

      Beğendiğiniz ve memnun kalmanız beni çok mutlu etti. Kendimize ait iş hukuku dalında firmamız var, babamla birlikte çalışıyorum. Bir çok insan için rahat gibi gözüksede en zoru yaşadığıma inanıyorum:)

      Henüz bir emanetcim yok. Kendimi hala yeni evlilerden sayıyorum:) Bu da güzel tarafı.

      Ayrıca haklısınız iletişim bilgilerini hemen yazmalıyım. Siz bana nereden yazıyorsunuz. Ayrıca isminizi de bağışlarsanız sevinirim..

      Sevgilerimle,
      Muazzez

  3. kumsal540 says:

    adım derya muazzez hanım yorumunuz için teşekkür ederim ama gerçekten çok hoş siteniz yaşınıza göre hayat tecrübenize göre harika şeyler yapıyorsunuz ve profosyonel bir sunumla üstelik bunları yoğun çalışan bir bayan olarak ve beni yanıltmadınız hemen yeni yazı eklemişsiniz süpersiniz süper benim her gün takip ettiğim bloglar arasına girdiniz
    teşekkürler
    derya

  4. Aynur says:

    Selam sevgili arkadaşım nasılsın? sana çok oldu uğrayamadım nefis lezzetler ve bilgiler paylaşmışsın ama biz ailece kahvaltıyı çok sevdiğimiz için yeni ve güzel mekanlar hemen ilgimi çekiyor o nedenle yorumu buraya yazmak istedim:)) sizi ayrıca kıskandım:)
    tanıtım için teşekkürler önümüzdeki yaz nasibimizde Türkiye ye gelmek varsa inşaallah Hidiv Kasrına kahvaltıya gidileceğini not aldım bile:)
    sevgiler bende beklerim

Bir Cevap Yazın

