Ela gözlü dilber Bursa..

Bu resimleri geçtiğimiz hafta sonu Bursa seyahatimizde çektik. Cumartesi sabahı uyanıp iftarı eşimin ailesi ile geçirmeyi planlayıp yola koyulduk..

Her Bursa seyahatimde ben yeniden mest olur dönerim. Yeşilin ve tarihin buram buram tüttüğü mükemmel şehir..

Yolumuz kayınvalidemlere varmamıza 10 dk kala bir şeftali köylerine saptık. Ve karar verdik, bir sonraki seyahatimizde bu köyden kendimize ev bakacağız.

Şehrin önemli iki yolunun ortasında kalmış ama özünden ve güzelliğinden hiç ödün vermemiş bir köy. Eşimin söylediğine göre Bursa da bu tarz köyler çok fazla varmış. Bekarlığımda turla gezip gördüğüm bu güzel şehri tanıyabilmek için yine turla gezmem gerekecek sanırım. 4.5 yıllık evliliğimiz boyunca yeni yeni keşfetmeye başladığıma göre eşimden umudu kesmeliyim:)

 

Terastan bir kaç anı..

Aslında bugün hünkar beğendi tarifi yayınlayacaktım. Abim için hususi yaptığım bir yemek. Yolculuk esnasında bozulmaması için buzlara sardım.  Abim benim gurmem gibidir. Damak zevkine çok güvenirim. İnşallah güzel yemek yapmayan biriyle evlenir:) Benim için bir yemeği o beğendimi tamamdır. Beğendimi..? Eee tabi ki:)

Kayınvalidemin kendine has terası ve benim yıllar sonra yıldız seyrim. O gece abime ve kardeşime söylediğim  “sakın bu eve benden sonra bir gelin getirip huzurumu kaçırmayın”.. Sahur sofrasını terasa hazırlayan kayınvalidem, masayı çıkaran ve hazırlamaya yardım eden abim ve kardeşim, çay servisini yapan eşimdi. Şimdi gelir işlerin elinden tutar, bende utanırım kalkarım, rahatımı bozar.. Yok bekar kalın siz.. Ben böyle iyiyim..

:)

Dalları bastı armut:)

4 Responses to Ela gözlü dilber Bursa..

  1. ayşe says:

    Ben de Bursalıyım.Bursa bambaşkadır..Bu köy çok güzele benziyor gerçekten, adı ne?Ne tarafta acaba?

  2. Hayat Cafe says:

    Haklısın canım gelirde işlere yardım filan eder,sende kalkmak zorunda kalırsın :)))))))))))))
    Ayyy koptum :)))))))
    Şeftalilere bittim ben ama..Ne güzeller öyle..

  3. bastacim says:

    ayy canım ne güzel keyfe bak.bilirm ben de evin ilk ve tek geliniiym:))
    keyfim öyle yerinde ki maşallah.bazen ezilmiyor değilim.
    sabah kalkarım kahvaltım hazır.eve gelirim yemeğim hazır..ben daha nasıl yaparım ne yaparım da öderim haklarını bilemem:)

Bir Yanıt Bırakın

