Pratik Fırın Makarna

Kardeşlerimiz açlık ve susuzlukla boğuşurken, binlerce küçüklerimizi uzak diyarda kaybederken ve onlar için kuru bir duadan öteye geçemiyorken, insanın iftar edesi gelmiyor. Yardım kuruluşların bizlere aracı olduğunu hatırlayarak , bir nebze de olsun onlara uzanabilecek ellerin olduğunu düşünerek rahatlıyoruz veya böyle kandırıyoruz kendimizi..

Bu Ramazan-ı Şerif ziyadesiyle memnun etsin İnşAllah herkesi.. Merhametlilerin merhametlisinin en güzel hediyesi Ramazanımızı paylaşımlarımızla güzelleştirelim..

Ufacık bir yardımla bir hayat kurtarabileceğimizi unutmayalım. Bu vesileyle O’nun rızasını kazanmalı, hediyesinin şükrünü vermeli..

Hafta sonunu Bursa’da geçirdim. Yakında ordan güzel bir tarifte yayınlayacağım. Geçtiğimiz cuma akşamı annemleri ve teyzemleri ağırladığım masamın resimleridir. Menü oldukça hafif. Şu zor günlerde menüleri hafif tutarak, sadece şık masalar kurarak misafirlerimi ağırlamayı düşünuyorum. Mideden çok göze hitap eden sofralar istiyorum..

Menümüz;

FIRINDA MAKARNA

Malzemeler:

  • yarım paket fırın makarna
  • 4 yumurta
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 1.5 su bardağı süt
  • 1 çorba kasesi kaşar peyniri rendesi
  • tuz

Yapılışı:

  • Fırın makarnanızı poşetinin üzerindeki tarife göre haşlayın.
  • Fırın tepsinizi yağlayıp makarnayı dökün.
  • Daha az yapışma sağladığı için borcam tepsi veya porselen tepsi tercih edin.
  • Yumurta, yağ, süt ve tuzu çırpın. Makarnanın üzerinden gezdirin.
  • Rendelenmiş kaşarı üzerine serpip 180 derece ısınmış fırında üzeri kızarana kadar pişiriniz.

5 Responses to Pratik Fırın Makarna

  1. Hayat Cafe diyor ki:

    Canım arkadaşım hayırlı ramazlar.
    İnan sayfanı ve senin samimi yazılarını çok özlemişim.
    Masan harika görünüyor
    Allah bereketini eksik etmesin inşallah..

    Arada bendede oluyor bende diyeti unutup önüme geleni yiyorum.
    Azar azar gitsin kilolar,acelemiz yok dimi ama :))

    Ellerine sağlık canım benim.
    Fırın makarnaya ev halkı bayılıyor.
    Bende yarına yapsam çok iyi olur.
    Öpüyorum..

    • tanerinesi diyor ki:

      Teşekkür ederim Melihacığım, Bende seni çok özlemişim. Azar azar gitmesine razı olduğum fazlalıklarla bu aralar iyi geçiniyorum. Kalıcı misafir hesabı:) Bende öpüyorum canım..

  2. Geri bildirim: Hayırlı Ramazanlar & Kayısı Kompostosu «

  3. memolininannesi diyor ki:

    ne şeker pembiş pembiş bir ev yaa..
    bir gün evini de çek koy…
    pamuk şekeri gibi…
    sofralara diyecek laf yok zaten ellerine sağlık….

    • tanerinesi diyor ki:

      Fırsat bulabilirsem tasarım & dekorasyon tarzı sayfa açmayı hayal ediyorum arkadaşım. Teşekkür ederim iltifatların için. Darısı daha pembişi senin başına:))

Bir Cevap Yazın

