Etkinlik gibi masa..

Bu nasıl bir başlık diyeceksiniz:) Malesef bu yazımda tarifleri yükleyemeyeceğim. Sadece masaya isim bulmam gerekiyorsa bu isim çok uygun diye düşündüm:) Kız kardeşimin minik iki öğrencisini ağırladığımız masayı, miniklerin mutlu olması için ince ayrıntılarla döşedik.

Hem menü olarak, hem de bizim gibi evde minikleri ağırlayacağınız zamanlar fikir olması için masayı ayrıntılarıyla yayınlıyorum. Tariflere inşallah yarın başlayacağım.

Masamızdakiler:

Benim Milföy Çanaklarım

Kardeşimin Patates Salatası

Kardeşimin Salçalı Çörekotlu Kurabiyeleri

Benim Fırında Sultaniye Bezelyem

Benim Kimyonlu Mercimek Köftelerim (annemin tarifi)

Buzdolapta unutup resmini son anda çektiğim kardeşimin Tremususu

ve benim yaptığım Kakaolu Muffinler

Masadan bazı kesitler:

Miniklerin hoşuna gideceğine inandığımız bir kaç ayrıntıyı size fikir olması için yayınlıyorum.

  • Çocukların seveceğini düşünüp cipslere birer çay kaşığı yoğurt ve nane ekledik.Tahmin ettiğimiz gibi çok severek yediler.
  • Bademler ve domatesleri çöp şişlere sapladık. Bir kaç çeri domates dışında hepsini yediler:))
  • Kız kardeşimin hediye olarak aldığı mavi tokaları poşetleyip kurdeledik. Tabaklarına yerleştirdik.
  • Onlara özel renkli peçeteler ve bardaklar kullandık. Çaydan uzaklaştırmak için meyve suyu ve süt standı yaptık:) Büyükler için kola (ben içmiyorum:) , minikler için nesquik çikolata toplarını unutmadık:)

  • Ve benim meşhur şeker kovalarım:))))) Eminönünde annemle kırmızısını bulabilmek için epey dükan gezdik. Annem en sonunda bulup kızkardeşim içi almış. Herkesin evinin rengine uygun bu kovalardan birer tane lazım. Bu su stillerini şekerlik olarak kullanmasanızda, suların kesilme ihtimaline karşı suyla doldurmakta fayda var:))
  • Mandalları da kardeşim peçetelere iliştirip odanın ve sofranın uyumunu yakaladık.
  • Minikler için renkli pipetleri uzun bir kadehe yerleştirdik.

  • Sandalyelerine balonlar asıp birer birer patlatmalarını bekledik:)

10 Responses to Etkinlik gibi masa..

  1. Reyyan diyor ki:

    ah o masa da bende olsaydım
    karnımı bi güzel doyursaydım :)

    elinize sağlık olsun
    çok leziz gözüküyor hepsi :)

  2. sevda diyor ki:

    bende o masada olmak isterdim şimdi canım.hepsi birbirinden güzel olmuş.ellerinize sağlık.tarifleri bekliyorum.sevgiler.

  3. zeynep diyor ki:

    Bende bi gün sana gelmek istiyorum benim içinde böyle iç açan bi sofra hazırlar mısın:)

  4. derya diyor ki:

    Canım masa gerçekten muhteşem lezetlerle dolu hepinizin ellerine sağlık öpüyorum.

  5. Hayat Cafe diyor ki:

    Ne söylenebilir kii şimdi bu masaya ?
    Birbirinden güzel mamalar,o şirin mandallar,şeker kovaları…
    Bayıldıııııııııııım.
    Çocuk olup o masada olmayı çok isterdim.
    Kardeşinin ve senin ellerine sağlık canım.
    Çok güzel çok !

  6. Sevgili Muazzez,
    Kardeşin ile birlikte nefis bir masa ve mönü hazırlamışsınız, ellerinize sağlık.
    Masaya çok şık ayrıntılarla cıvıl cıvıl bir görünüm kazandırmışsınız.
    Bu arada;
    Blogumun 5.yılı için yazdığın yorumdaki sözlerin için çok teşekkür ederim.
    Yemek yaparken (evliliğinin ilk yıllarında) faydam olduysa ne mutlu bana.
    “Keşke ilk yıllarınızda yorum yapsaydım” demişsin, keşke yazsaydın şimdi okumak çok ilginç olabilirdi.
    Ben blog açmadan önce Hatice’ye (portakal ağacı) yorum yazardım, heyecenla ya cevap yazmasını beklerdim, yada gidip sık sık yorumumu okurdum : ))

  7. Hale diyor ki:

    Ben bu bezelye tarifini nasil kacirmisim? tam benlik bir tarif mutlaka denemek istiyorum cok gzuel bir sofra canim ellerinize dert gormesin orada olmayi isterdim. Selametle kal..

  8. goksel karaaslan diyor ki:

    ellerinize saglik, safanizi yeni kesfettim, cok enteresan bi kac tarife rast geldim ve cok pratik fikirlere, hepsi birer ilham kaynagi, ben asil sunu sorucaktim, bu davet sofrasinda en son resimde gordugum hani agaclarin dallari olur ya o tur sekilde (sirt kismi yani) beyaz sandalyeleri nereden aldiginizi ogrenebilirmiyim acaba? aylardir bu sandalyeleri ariyorum ama bulamiyorum- tam kafamda hayalini kurdugum sandalye modeli de :) yardimci olursaniz cook sevinirim Muazzez hanim, simdiden tesekkurler.

    • tanerinesi diyor ki:

      Goksel Hanım Merhaba,
      Öncelikle çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Sandalyeyi aldığım mağazanın tam adı aklımda değil inanın. Masko mobilyacılar çarşısında millenium mobilya var. Onun bir üst sokağında ofis masası, mobilyası satan bir mağaza var. Üst katının cam bölümünde sandalye teşhiri var, dışardan görebilirsiniz. Oradan aldım:)

Bir Cevap Yazın

