Şeker Hamurlu Pratik Pasta

Cuma gecesi başlayan ve hala bitmeyen salonumdaki işler yüzünden kuzenim için hayal ettiğim pastayı ne yazıkki istediğim gibi yapamdım. Cumartesi onlarda olma planımı pazar gününe ertelesemde, pazar günü içinde ancak 15.00 sularında mutfağa girebildim. Zaman çok kısalınca ve pastamın kaplamasının uzun vakit alacağını bildiğimden, kekini de hazır kullanmaya karar verdim. İç malzemesi istediğim gibi olmasada Beyza’nın pastasını kesmek için Eda’nın gelmesini sabırsızlıkla beklemesi çok heyecan vericiydi..

Malzemler:

  • 2 pkt hazır pastataban
  • 1 pkt kremşanti
  • Yarım kase çikolata damlası

Kekini ıslatmak için:

  • 1 su baradğı soğuk süt
  • 2 yemek kaşığı nesquik

Yapılışı:

  • 2 pkt hazır pasta kekinden 4 parça kek çıkıyor ben 3 parçasını kullandım.
  • 3 parça keki nesquikli süt ile ıslatın.
  • Krem şantiyi paketin üzerindeki tarife göre hazırlayın, ve 2 parça keki krem şanti ile kaplayın.
  • Krem şantilerin üzerine çikolata damlasını paylaştırın ve 3 katı üst üste getirin. Pastanın en üstünü krem şanti ile kaplamayın.

  • Pastanızı bu şekilde 1 saat buzdolabında dinlendirin.
  • Şeker hamurunuz ile pastanızı dilediğiniz gibi süslendirin.

  • Ben çiçek modeli aletimle çiçekler yaparak ortalarına pembe hamurla tomurcuklar yaptım.
  • Ayrıca bebek için biri küçük biri büyük iki topu kürdanla birbirine monte edip gövde oluşturdum.
  • Yuvarlak kurabiye kalıbı ile eteğini, ay kurabiye kalıbı ile şalını oluşturdum.

 Şeker hamurunun çok tüketilmesinin taraftarı değilim ama şeker hamuru ile pasta kurabiye kaplamayı hem görsel olarak hem uğraş olarak çok seviyorum. Sonuçta pastanın iç malzemesi ve tadı hiç bir şekilde etkilenmiyor. Afiyetle kalın..

10 Responses to Şeker Hamurlu Pratik Pasta

  1. sevda diyor ki:

    pembiş pembiş süper canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

  2. deryayla diyor ki:

    Canımmm bence çok başarılı bir pasta olmuş ellerine sağlık.Mutlu haftalar öpüyorum.

  3. lezzet sarayı diyor ki:

    ellerine sağlık bence çok şahane bir pasta çıkmış ortaya ….

  4. Hayat Cafe diyor ki:

    Bencede çok başarılı bir pasta olmuş.
    Pembiş pembiş çok güzel görünüyor canım
    Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

  5. limon çiçekleri diyor ki:

    Zarif ve sıcacık yorumun için çok teşekkür etmeye geldim canım.Geldimki neler kaçırmışım ben.bu kadar marifetli olmayı çok isterdim ama uzun uğraşlı bu güzellikleri yapmak için çok sabırsızım ben.Ellerine sağlık diyorum.Harikasın.Sevgiyle

  6. Cahide diyor ki:

    Bu senin yapamadığın pastamı? Yapabildiğin nasıl merak ettim :)
    Maşaallah sana canım.Çok emek vermişsin. Ellerine sağlık. Beyzaya da Rabbim hayırlı uzun ömürler versin.

    Bu ara ev temizliyorum. Camları sildim.Yastıkları bile döktüm :) daha çok işim var.
    Allah can sağlığı versinde hepsi olur değil mi canım?
    Öptüm tatlı yanaklarından…

  7. pasta oyunları diyor ki:

    mükemmel bir pasta. harika görünüyor. ellerinize sağlık..

Bir Cevap Yazın

