Üç Renkli Yumurta..

Bir ay önce of puflar eşliğinde ofisi taşıdığımı bu yazımda anlatmıştım. Son bir yıl içinde iki kez ofisi, annemin evini, kendi ve kız kardeşimin evini taşıyarak, 5 taşınma işine imza attığımızı ve bu sebeple rekor kırdığımızı düşünüyordum. Ben bunları düşünürken abim ve yengemde evlerini satarak taşınmaya karar vermişler. Yani hafta sonu yeni bir taşınma merasimi var… Ustalaştığım üzere dekorasyon ve nakliye işleri yapılır.. Bilgilerinize:)

Ufak soğuk algınlığım bu yorgunluğa eklenince dolapta yıkanmış, kullanılmayı bekleyen sebzelerle kolay bir şeyler yapmalıydım. İnanılmaz bir lezzet elde ettik. Hafta sonu kahvaltısına farklı bir lezzet arıyorsanız tavsiye ederim..

Malzemeler:

  • 3 adet renkli biber
  • Yarım bağ ıspanak
  • 4 yumurta
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • Tuz-karabiber-pul biber

Yapılışı:

  • Biberleri ince ince kıyın ve zeytinyağı ile tavaya alın. Üzerini kapak ile kapatın kendi buharında pişirin.
  • Ispanakları irice doğrayın ve biberlerin üzerine aktarın. Kapağı kapatın.
  • Biberler yumuşayıncaya kadar, ıspanaklar pişinceye kadar kapağını kapalı tutun.
  • Yumurtaları ve baharatları ayrı bir kapta çırpın.
  • Sebzeleri fırına dayanıklı bir kaba alın. Üzerine yumurtayı dökün ve karıştırın. 15 dk ısınmış fırında pişirin.

8 Responses to Üç Renkli Yumurta..

  1. sevda diyor ki:

    harika bir görüntü canım.lezzeti bakınca belli oluyor.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

  2. deryayla diyor ki:

    Canım kardeşim hayırlı cumalar geçmiş olsun dikkat et kendine.Yumurta enfes görünüyor ellerine sağlık
    öpüyorum.

  3. fatoş şahin diyor ki:

    Hayırlı Cumalar olsun ellerinize sağlık gerçekten çok güzel görünüyor.Taşınma işi deyince bana birşeyler oluyor .Gerçekten rekor kırmışsınız bir yılda bu kadar taşınmayla nasıl üstesinden geldiniz. ? Birde ofis taşıdım demişsiniz merak ettim kendi ilşiniz mi mesleğiniz nedir ne işle meşgulsunuz !
    Sağlıcakla Kalın

    • tanerinesi diyor ki:

      Size de hayırlı Cumalar Fatoş Hanım,
      Öncelikle ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Üstesinden nasıl geldim inanın bende bilmiyorum.. Rabbim bir şekilde yardım ediyor ve bitmez denen herşey bitiyor. Arkada çok büyük bir yorgunluk rüzgarı bırakarak. Yeni yerlerin heyecanı olmasa bu yorgunluk daha da zor gelirdi elbette. Asıl mesleğim halkla ilişkiler ama 3 yıl yapabildim. İçimdeki satışçı ruhu 4 yıl ticaretle uğraştırdı beni. Geçen yıl onu da bırakıp desteğimi eksik etmediğim babamın firmasında devam etmeye başladım. İş Hukuku ve Güvenliği üzerine danışmanlık yapıyoruz. Hem mesleğimi hem de işimi sorunca biraz uzun cevap vermek zorunda kaldım:)

  4. Hayat Cafe diyor ki:

    Çok geçmiş olsun.Ayrıca çok çok kolay gelsin.Taşınmak tüylerimi diken diken eden bir durum.1 yıl içinde 2 kez taşındım ve 3 çocukla çok zordu.

    3 renkli yumurta gerçekten çok güzel görünüyor.Ekmeğimi bandıra bandıra yiyesim geldi.

    Ayrıca aşağıdaki Edirne ciğreini çok seviyorum ve arada yaparım.İnce ince kesmesi zor ama olduğu kadar idare ediyoruz.

    Sevgiler canım.

  5. Cahide diyor ki:

    Hastayım deyince koştum geldim. Canım benim çok şükür önemli bir rahatsızlığın yokmuş. Mevsimseldir mutlaka. Çok çok geçmiş olsun tatlı kardeşim. Sen kendine iyi bak lütfen.

    15 mi oldu, 17 mi oldu walla şimdi saymaya bile üşendim. Taşınmaktan bahsediyorum tabi :) Bazen 6 ay içinde iki kez ev değiştirdik. Eşimde alışmış garibim, “3 günde toplanır, 3 günde yerleşiriz” diyor :?

    Birde bizde alışkanlık yaptı. Aynı evde en çok 2 yıl kalmışız. Büyük başarı :) Bak buraya geleli 2 yıl oldu. 2 kez ev değiştirdik. Aslında çıkmayacaktık ama ev sahibi oğlum evlenecek dedi. Mecbur çıktık.Sığamaz olduk bir yerlere :? Ama şimdiki ev sahibimiz bir iyi ki sorma gitsin. Yani şu adam için yıllarca burada kalır insan.

    Ha birde kendi evimde oturmaya çok heveslenmiştim. orada da ancak bir sene oturabildim. Aaah ah! Nerde oturursan otur,ister kendi evinde, ister başkasının, kiracılıktan asla kurtulamıyorsun. Ucunda ölüm varken…

    Off ne çok yazmışım.Şu nefis görüntüye geçemedim bile. Ellerine, bedenine daim sağlık olsun gülüm…

    • tanerinesi diyor ki:

      Çok doğru söylemişsin ablacığım, bizler aslen kiracıyız değil mi?! Her an göçe hazır gibi derli toplu olmalıyız..! Yüreğine sağlık, tak dedi bana:)
      Seninde taşınma konusunda maşallahın varmış. Bu kadar taşınmayı yapmak insanı zihninde yorar. Rabbim kolaylık versin. Rahatlık, huzur versin..
      Bu arada çok şükür iyiyim, yüksek ateşin dışında. Duanızı eksik etmeyin..Güzel yorumun için teşekür ederim.

  6. hasretli lezzetler diyor ki:

    ellerinize saglik enfes görünüyor..sicacik sevgi ve selamlar.. mutlu pazarlar..

Bir Cevap Yazın

