Ciğercim..

Müfettiş olan babamın işi sayesinde Edirne ile tanışmam çocukluk yıllarıma dayanır. Meriç nehrinde yaptığımız kamplar, kervansaray otelinde kalışlarımız bana çok güzel anılar yaşatır. İstanbul’da da tadına doyamadğım tava ciğerini iyi yapan bir yer bulamadığım için yakınır dururdum. Eşim sağolsun böyle bir yer keşfedince hemen gidiverdik. İstedim ki sizlerde benim gibi Edirne Tava Ciğerine düşkünseniz, buyrun size harika bir mekan..harika bir lezzet..

Hayalimdeki cafeyi görür gibi oldum. Benim gibi mavi sevmeyenler bile bir anda mavi aşığı olabilirler..

Mutfağa açılan kapi, mavi yolculuklara gidilecek bir rüya gibi..

   

Mutfağı bu minik pencereden izleyebilir ve renk renk bardakların peşinden gidebilirsiniz…

  

Yoğurdun kıvamını göstermek için bıçakla restmettim. Dilim dilim yiyebileceğiniz bir yoğurt..

  

Ve son olarakta ortamı keyiflendiren mini radyo..

Ata Plaza 3 / 3 No: 7 Ataşehir

Tel: 0.216.455.36 93

Bir Yanıt Bırakın

