Ispanaklı Krep

Hafta sonu güneşi görünce doğru Emirgan Korusuna koştuk.. Sadece biz olsak, İstanbul’un yarısı koylara koşmuş sanırım.. Eğer sizde hafta sonu bizim gibi bir yerlere kaçamıyor ve İstanbul’un keşmekeşinden bir nebze uzak olmak istiyorsanız, buyrun kahvaltıya..

Kahvaltı Masamız

Mercimek Köftesi (Tarifi bir öcekinden farklı, yarın vereceğim İnşallah)

Rokalı Peynir Tabağı

Ispanaklı Krep

ISPANAKLI KREP

Mazlemeler:

  • Yarım kase doğranmış ıspanak
  • 2 su bardağı süt
  • 4 yumurta
  • 14 yemek kaşığı un
  • Tuz
  • Sıvıyağ

Yapılışı:

  • Sütü ve doğranmış ıspanağı robotunuza alın ve yüksek devirde çırpın.
  • 4 yumurta ve 14 yemek kaşığı unu ilave edip tekrar çırpın.
  • 3 yemek kaşığı sıvıyağ (ben koymadım arzuya göre) ve tuz ilave edip tekrar harmanlayın.
  • Krep tavanızı ısıtın ve biraz yağlayın. 1.5 çorba kepçesi döküp arkalı önlü kızartın.

Sahilde kısa bir yürüyüş..

 

 

 

 

 

 

 

En çok da balık tutanları kıskandım. İlk balık tutma denememde eve istavrit alıp gitmiştim…

Şu günlerde havuzla haşır neşir olsamda deniz içimi cız ettirdi..

 

 

 

 

3 Responses to Ispanaklı Krep

  1. Cahide says:

    Allahım! Bu kız bana laf söylerken benden beter çıktı :)
    Ayol 2 gün bakmadım neler kaçırmışım neler. Demek kırlara çıktınız? ohh! ne güzel. Allah ağzınızın tadını bozmasın canım. benim yerimede gezseydin :) Dün burada olaylar vardı. İhtiyaçlarımı almak için bile dışarı çıkamadım. Zaten bakkallar bile kapalıydı. Ekmeğimi kendim yaptım.
    Neyse ben bu konuda çok rahatsızım kapatayım en iyisi.

    Kreplerinin rengi çok tatlı olmuş. Ellerin dert görmesin mahirem…

    • tanerinesi says:

      Senin eline su dökemem ablacığım:) Sen bunları yazdıkca benim içim cız ediyor. Rabbim hepinize yar ve yardımcı olsun. İnşallah tüm sıkıntılar son bulur. Biz burdan okurken izlerken, bu sıkıntıları sanki hiç sevdiklerimiz yaşamayacak gibi geliyor. Şükürler olsunki hamaratsın:)

  2. Cahide says:

    Sen kalbini ferah tut canım. ben seni çok iyi anlıyorum :)

Bir Cevap Yazın

