Gökkuşağı Tatlısı

Bu aralar kendim bile sitemi ziyaret edemez oldum.Bu yoğunluk bir an önce bitmeli derken, hayatıma yeni yeni şeyler katarak hatamı ediyorum bilemiyorum. Üstesinden gelebilmek için bol bol dua etmeliyim..

Malzemeler:

  • 2 yumurta
  • 1 çay bardağı şeker
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 2 çay bardağı süt
  • 3 çay bardağı irmik
  • 3 çay bardağı un
  • 2 paket kabartma tozu

Şerbeti İçin:

  • 3.5 su bardağı su
  • 3 su bardağı şeker

Süslemek için:

  • Yarım su bardağı iri dövülmüş ceviz
  • 2 yemek kaşığı kakao
  • 1 pk krem şanti

Yapılışı:

  • Şekeri ve suyu 25 dk kaynatın. Şerbeti soğumaya bırakın.
  • Yumurta ve şekeri kar haline gelinceye kadar çırpın. Diğer malzemeleri ekleyerek iyice çırpın.
  • Dikdörtgen borcamınızda 180 derecede pişirin. Borcamın altına yağlı kağıt serin. Tatlınız piştikte sonra başka bir tepsiye ters çevirip yağlı kağıdı çıkarın. Soğuk şerbeti ılık tatlınıza dökünüz.
  • Tatlı tamamen soğuduktan sonra şekiller çıkarınız. İster çay bardağı, ister su bardağı ile tatlınızdan daireler çıkarın (ben su bardağı kullandım).
  • Tepside kalan tatlı hamurlarına ceviz ve kakaoyu ekleyip karıştırın.
  • Bu karışıma köfte şekilleri vererek tatlınızın üzerlerine yerleştirin.
  • Süslemeyi dilediğiniz giyim yapınız.

2 Responses to Gökkuşağı Tatlısı

  1. deryayla diyor ki:

    Canım kolaylıklar dilerim hayat hep koşuşturmayla geçiyor.rabbim sağlık versin tatlın harika ellerine sağlık öpüyorum.

  2. ARZU TOPUZ diyor ki:

    SEVGİLİ MUAZZEZ HANIM,
    UZUN ZAMANDIR O LEZZETLİ PARMAKLARINIZDAN ÇIKAN TATLARDAN MAHRUM KALMIŞTIK Kİ(EN SON TANER BEYİN DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ!) BU SABAH OFİSİMİZE GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ; BAKMAYA DOYAMADIĞIMIZ, KESMEYE KIYAMADIĞIMIZ CHEESE KEK İLE MİDELERİMİZİN BULUŞMASINA KADAR… O NE GÜZELLİK, O NE LEZZETTİ ÖYLE!!!! UMARIM BİZİM MİDELERİMİZE İNMEDEN ÖNCE RESİMLERİ ÇEKİLMİŞTİR, ÇÜNKÜ HERKESİN BU GÜZELLİĞİ GÖRME HAKKI OLMALI DİYE DÜŞÜNÜYORUZ. ÇOĞUL YAZIYORUM; ÇÜNKÜ BÜTÜN ARKADAŞLARIMIN VE BENİM ORTAK FİKRİMİZ BUDUR. MAHARETİNİZE VE NEZAKETİNİZE BİNLERCE TEŞEKKÜRLER EDER, EN KISA ZAMANDA TEKRAR(LAR)INI BEKLERİZ.
    EN İÇTEN SEVGİ VE SAYGILARIMIZLA…
    NEBİYE-ELVAN-EBRU-AYŞE-R.ALİ-ŞİNASİ-CÜNEYT VE BENDENİZ ARZU

Bir Cevap Yazın

