Muska Böreği & Ben..

Ve nihayet ofis taşıma işi bugün itibariyle bitti. Nakliye firmasıyla başladığım tartışmaların sonu bugün akşam son buldu. Sanırım taşınırken muhatap olduğum herkese işimi engelliyor, problem çıkarıyorlar gözüyle baktım. Bu denli huysuz ve aksi oluşumun sebebini hiç bilmiyorum. Herkesden helallik almalıyım. Bir ara, bir Bey’in bana “neden bağırıyorsun Muazzez Hanım?” sorusuna cevap verebilmek için ben bir soru soruyorum “Telefon hakkımı kullanabilir miyim ?”

Anlamsızca büyüttüğüm stresim ve ben (yine de bir çok işi bitirip) çarşamba akşamı ayakta duramayacak halde eve geldim. Akşam yemeğini ve meyve salatamı hazırlayan eşim bununla da yetinmeyip, sabah işimi kolaylaştırmak için kahvaltıyı da hazırlaması benim ona stres sonucu trip yapmamı egellemedi. Ofiste biten bir kaç iş sonucu işler yolua girmeye başlayınca keyfim yerine geldi ve arkadaşıma yaptığım huysuzluğu anlattım. Ben seni boşardım dediğinde iyiki seninle evlenmemişim Canan dedim:)

Bugün perşembe ve akşam son temizlikler yapıldı. ( Bu arada temizlik firmaları iki gündür full dolu olduklarından gelmiyorlar. Ofisimin bulunduğu iş merkezinden mesai sonrası temizlik için yardımcı oldular. Bende bir temizlik şirketimi açsam???) . Biten temizliğin ardından eve saat 22.00 sıralarında geldim. Ofisten gelen bir kaç işide bitirmem saat 23. 15 i buldu.

Bunları niye yazdığımı merak edersiniz diye söylüyorum: Üç gündür yenileyemediğim siteme yeni bir tarif yüklemek için bütün bu yorgunlukları aştım da geldim.. bilesiniz istedim..

Saat:00.08 Cuma olmuş..

Muazzez

MUSKA BÖREĞİ

Malzemeler 30 adet için:

  • 6 yaprak baklavalık yufka
  • Beyaz peynir
  • Maydonoz
  • 2 yemek kaşığı ayçiçek yağı
  • 1 kase su
  • 1 yumurta sarısı
  • Susam-çörekotu

Yapılışı:

  • Baklavalık yufkanızın bir tanesini alın ve uzun kenarından 5 eşit parçaya bölün. 6 adeti içinde aynı işlemi yapın 30 adet uzun şeritler elde edin.
  • Bir kase suyu ve ayçiçek yağı karıştırın.
  • Önce kullanıcağınız şeriti yağlı su karışımıyla fırça yardımıyla ıslatın (hafif).
  • Resimde görüldüğü gibi şerit yufkanızın başına peynir ve maydonoz karışımından bir miktar alın.

  • Resimde görüldüğü gibi şerit bitene kadar katlayın.

  • Üzerine yumurta sarısı sürüp 180 derecelik fırında üzerleri kızarana kadar pişirin. (Tepsinizi yağlayın, hazır baklavalık yufkada yağlı kağıt kullanmanızı tavsiye etmem, altları kızarmıyor).

Afiyetle Kalın..

3 Responses to Muska Böreği & Ben..

  1. derya says:

    Canım kardeşim hayırlı cumalar muska böreğine bayılırım ellerine sağlık öpüyorum.

  2. tanerinesi says:

    Teşekkürler Derya Abla, ben size nasıl ulaşabilirim??

  3. Geri bildirim: Üç Renkli Yumurta.. «

Bir Cevap Yazın

