Çeşnili Zeytin Salatası

Ofiste herşey birbirinde.. Koli koli koli.. Bir yandan arşiv düzenle bir yandan bir gün işe yarar diye sakladığım gereksizleri ayırma derdi.. Okunması gerek bir yığın kitap ayırdım. Eve acil bir kütüphane şart.. Sıradaki kitap ferrarisini alan kız olsa keşke…:) Taşınmanın of puhları geçince keyfim yerine gelecek diye düşünüyorum. Bu 6 yılda 3. kez taşınmamız olacak. İlk 2 ofisimiz kendimize ait yerler olduğundan keyifle döşenmiştiler. Ayrılacağım ofis bana hiç keyif vermiyordu, yeni yer için sabırsızlanıyorum..

Çeşnili Zeytin Piyazı

Kız kardeşimin en çok severek yediği kahvaltı salatasıdır. Bu salatayı yaptığın zaman, kendimi beş yıldızlı otelde açık büfe de sanıyorum abla diyor. Yorumları bile bu derece benzetmeli olduğundan, ne kadar iştahlı biri olduğunu siz düşünün..

Malzemeler:

  • 1 küçük kavonoz siyah zeytin dilimi
  • 1 küçük kavonoz yeşil zeytin dilimi
  • 1 küçük kutu konserve mısır
  • 3-4 adet közlenmiş kırmızı biber (küp doğranmış)
  • 3-4 adet küp doğranmış salatalık turşusu
  • Yarım demet dereotu
  • Yarım demet maydonoz
  • 6-7 dal taze soğan
  • 1 çay bardağı iri dövülmüş ceviz

Yapılışı: Tüm yeşillikleri ince ince kıyın. Kalan tüm malzemeleri ekleyin. Tadını kontrol etmeden asla tuz atmayın. Zeytin ve turşular tuzlu olduğundan hiç gerek kalmıyor. Varsa 1-2 yemek kaşığı nar ekşisi ekleyip servis edin.

 

8 Responses to Çeşnili Zeytin Salatası

  1. Müjgan says:

    Dünyanın en lezzetli salatası…yediğimde inanamadım..

  2. Cahide says:

    Aman efendim, her girdiğimde böyle bir güzellik mi göreceğim artık? :)
    Oh ne iyi, ne iyi! Salataları çok severim. Uydurmalarımda çoktur. Ellerine sağlık gülüm. Hayırlı cumalar dilerim…

  3. Özlem says:

    hıım süper görünuyor, ellerinize sağlık

  4. Müjgan says:

    Senden daha neler öğrenicem bakalım:))))))

  5. derya says:

    Canımmm hayırlı cumalar bayılırım zeytin piyazına içine ne koysan yakışıyor ellerine sağlık enfes olmuş öpüyorum.

Bir Yanıt Bırakın

