Salamlı Kanepeler ve Peynir Tabağı

SALAMLI KANEPELER

Geçtiğimiz haftalar çay çorbası adında yayınladığım ve pazar sabahı için tekrar yapmayı düşündüğüm kanape ve peynir tabağının tariflerini yayınlamak istedim. Çay sofraları için sunumu hoş kanepelerle masanıza renk katabilirsiniz.

  • Çeri Domates
  • Biberli Yeşil Zeytin
  • Salam
  • Dereotu
  • Kürdan

Yapılışı: Çeri domatesleri ortadan ikiye bölüp servis tabağına alınız. Kürdana yeşil zeytin geçirip domateslere batırın. Üzerlerine rulo salamlar ilave ediniz (salamlar çok ince dilim olması gerekiyor, kalın olursa kırılıp rulo şekli almıyor). Son olarakta dereotu yapraklarıyla süsleyiniz.

PEYNİR TABAĞI

  • Lor Peyniri
  • Ajvar
  • Dereotu
  • Maydonoz
  • Susam

İstediğiniz peyniri kullanabilirsiniz. Ben karadeniz lor peyniri kullandım. Peynirimi maydonozla karıştırıp bir kaseye bastırdım. Servis tabağına ters çevirdiğim peynir kasemin etrafına, ince ince dilimlediğim kepekli ekmeklere zeytin ezmesi ve ajvar sürdüm. Ajvarınız yoksa daha önce verdiğim yalancı çemen tarifini yapıp sürebilirsiniz. Süslemek için susam dökünüz.

Bir Cevap Yazın

