23 Aralık…

Dün benim doğum günümdü.. Bu güzel hediye için eşime çook teşekkür ederim. Kendisi böyle şeylerden pek hoşlanmasa da ben yayınlamaktan geri duramadım. Dün bolca aldığım nice yıllar mesajı beni çocuklar gibi şımarttı (orta yaşlara bassamda).. Bu yazımda o şımarıklığımın eseridir…

Bu hediyeden sonra bende sevdiklerim için iki hediye hazırladım:

  • Bir vesileyle salı günü Giresun’a gönderdiğim tahinli kuru baklavamdan Hatice Teyzem için ayırmıştım. Yanında da sitemde baklava tarifinde kullandığım ve kendisinin çok hoşuna giden oklavamı götürüyorum.. tanerinesi.com’dan kendisine bir anı olsun istedim.. Akşam evde olmayacak kuzenlerim(R) hayıflanmasınlar..

 

  • Dün akşam eşimin iş arkadaşlarından “Bizim Aşuremiz Nerede?” sorusuna karşılık “Burada” yanıtı: ) Bu sene yaptığım 3. aşure olduğundan evdeki malzemeler eksik oldu. Umarım beğenirler..

2 Responses to 23 Aralık…

  1. reyhan diyor ki:

    hayıflandım bile ama yapacak bişey yok cuma günü misafirim vardı ama ben c.tesi gittim annemlere kuru baklavaların tadına baktım çok güzel olmuştu neyse bir dahakine bana gelirsin ve o kuru baklavalarından bana da getirirsin…teyzeme selamlar öpüyorum…

  2. kumsal540 diyor ki:

    muazzezcim ikimiz aynı gün mü doğmuşuz yani ben 85 yılı ya sen ben aslında doğum günümüzü pek sevmiyorum çünkü ne tam 85liyim diyebiliyorum ne de 86 ya

Bir Cevap Yazın

