Film : Ölümün Sesi..

2 gün önceydi. Özel bir televizyon kanalında “Ölümün Sesi” adlı korku filmini seyrettim. Yasushi Akimoto’nun bir eserinden. Hikayesi çekici olmasına karşı anlatımla çok zayıf kalmış bir eser. Filmden kesit: Ölen kişinin telefonundan öleceğiniz saat ve tarihte aranıyorsunuz, bu arada farklı melodide çalan telefonunuz sizin sesinizden yardım çığlıkları mesajını veriyor. Ve ölüyorsunuz.

  • Benim gibi korkudan çok korkanlar için ideal bir film.(?).
  • Fazla adrenalin isteyenler için zayıf bir film. Korkmak için etraftakilerden yardım isteyebilirler.
  • Dvd sini almak abartı olabilir, bir arkadaştan edinmek yeterlidir.
  • Tek güzel yanı sonunu anlamayıp izlemiş bir arkadaşınızla yarım saat bir son bulmaya çalışarak, senarist yeteğenizi fark edersiniz.

Ertesi gün yaşadıklarım:

  • Eşimi işe uğurlayıp balkondan arkasından baktığım sırada telefonumun farklı melodide çalması. (Çalan alarmmış.)
  • 8 yıldır müşterimiz olan ve  her ay uğramama rağmen bir kere bile yaşamadığım bir olay gerçekleşti. Sanayi sitesi kadar büyük denecek bir kağıt fabrikasında elektrikler kesik. Kestirmeden gittiğim yoldan 3 kez denedim ve geri döndüm, farklı kapılardan girdim ve oralardan da korkup geri döndüm. Güvenlik görevlisinden yardım istedim! (Elektrik arızasıymış)
  • Yetmedi çıkışta arabamın ön koltuğunda kanlı bir selpak buldum. (Kardeşimin ojesini sildiği ve koltuğuma attığı selpakmış)
  • Akşam gardırop kapağının(benim kısmı) çok acayip sesler çıkarmaya başlaması. (Eşim paslanmış olabileceğini söylüyor(5 aylık bir dolap))
  • Eşimin olmadık yerde salı akşamı işi çıkıpta eve gelmemesi ve bunun benim o filmi izlememin ertesi güne denk gelmesi.. (Fazla abartmışım)
  • Aynı akşam kimseyi beklemediğim halde güvenliğimize bağlı interkoom telefondan aranmam ve güvenlik görevlisinin “gelsinler mi?” diye sorması. Cevaplayamadan kapatması.. (Yanlış daire aranmış)
  • Gece rüyamda kendimi, kendimle konuşurken gördüm  “merhaba ben geldim korkma..!” (Hoşgeldin..! )

Bence Korku Filmi İzlemek Bir Sanattır… !

Bir Yanıt Bırakın

