Nefes Almak..

Dün, saniyede bir nefes aldığımızın ne kadar büyük bir nimet olduğunu, üzücü bir olay sırasında, dakikalarca nefes alamadığımda anladım..

Hiç bir kere hayat bayram olmadı ya da,
Her nefes alışımız bayramdı,
Bir umuttu yaşatan insanı,
Aldım elime sazımı…
(alıntı)

Öğlen yemeğine denk gelen saatte ofisime geldiğimde, masamda iş arkadaşımın bana hazırladığı sofrayı görünce burdan ona bir teşekkür borçlu olduğumu hissettim..

 Nefes aldım ! Teşekkür Ederim..

2 Responses to Nefes Almak..

  1. Canan says:

    Rica ederim. Yüzünün gülmesi doğru bişey yaptığım anlamına geliyor.Hep gül olur mu ? Sana böylesi yakışıyor :)

  2. kumsal540 says:

    o tabaktaki ne merak ettim de:))

Bir Cevap Yazın

