Bayramlık Çikolata

Bayram için aklımda kestane şekeri, kayısı dolmaları gibi bir çok şeker yapımı vardı. Eve alınmayan malzemeler sonucu elde olanlarla idare etmem gerekince, buzdolabında 1 aydır kullanılmayı bekleyen Glazur Cake çikolatası gözüme ilişti. Eşimin çok hoşuna gitmiş olmalı ki kesenin birini tüle asıp üsteki resmi çekti. Banada alt tarafı 12 tane çikolata yapacağım diye dağıttığım koca mutfağı toplamak kaldı.. 

Malzemeler:

  • Buzluk
  • 12 adet kavrulmuş fındık içi
  • 1 adet Dr Oetker Glazur Cake

Yapılışı:

  • Evdeki hertürlü buz kalıbını kullanabilirsiniz. Kuru olmasına özen gösteriniz. Ben İkea’dan aldığım kalpli kalıbımla denedim.
  • Glazur cake çikolatasını üzerindeki tarife göre ısıtın.
  • Eriyen çikolatayı kalıbınıza dökün. Biraz çikolata ve fındık sonra tekrar çikolata dökün.
  • Buzdolabın alt katında soğuduktan sonra dondurucuda 1 saat bekletin.
  • Alüminyum folya ile kaplayın.

Ben her çikolatam içi kalpten iyi bayramlar yazısı yazdım. Malesef folyo hiçbir yapıştırıcıyı tutmadı. Dikiş kutumdan bulduğum hertürlü kurdeleye sarma fikride beni yorunca 2 ayrı keseye böldüm. Kardeşimin bunlarıdamı saklıyorsun dediği keseler çok işime yaradı..

One Response to Bayramlık Çikolata

  1. Geri bildirim: 2010 Kurban Bayramı «

Bir Yanıt Bırakın

