Armut Tatlısı

Enerjimin yoğun olduğu bir akşamdı sanırım. Evdeki beni 1 haftadır bekleyen tüm işleri bitirmiş ve evi temizlemiş bulunmanın verdiği hazla 2 çeşit yemeği ve bu tatlıyı 30 dk yaptım. Sanırım ben anneme benzemeye başladım..!

Malzemeler:

  • Kişi sayısına göre armut
  • Toz şeker
  • Kaymak

 

Artmut Tatlısının Tarifi:

Armutlarımızı yıkayıp soyuyoruz.

Her birinin ortasını tatlı kaşığı ile temizledikten sonra 1 yemek kaşığı (silme) toz şeker koyuyoruz.

200 derecelik fırında, fırın poşeti içerisinde 30 dk pişiriyoruz.

Benim armutlarım yumuşaktı, sert olursa süreyi 10 dk artırıyoruz.

Servis tabağımızı tarçına bulayıp tatlımızı üzerine koyuyoruz. Arzuya göre süslüyoruz.

One Response to Armut Tatlısı

  1. serra says:

    saglıklı tatlılara karsıyım ablacıgım ama cikolata toplarını ve pastalarını destekliyorum :D

Bir Yanıt Bırakın

