Sebzeli Tavuk Sarma

Bu yemeğimin tabaktaki resmi yok diye yazmışım aylar önce.. Şimdi yeniden pişirince eklemeyi ihmal etmedim..

Özel davetleriniz için keyifle yapabileceğiniz bir yemektir. Davetinizin sonuna şık bir pilav sunumu katacaktır. Eğer misafirlerimi yemeğe almışsam pilavın yanında muhakkak bir tavuk çeşni olmasına özen gösteririm. Bu tarifte hem kolay hem de çok lezzetlidir. Malesef bu yemeğin hiç tabaktaki sunum resmi yok. Her misafir için hazırladığımda aceleden unutuyorum.

Malzemeler:

  • 2 tavuk göğsü
  • Kaşar peyniri
  • Garnitür
  • Tuz

Yapılışı:

Ben her bu yemeği yaptığımda tavuk filetolarımı kasabıma dilimletirim. Evde denemelerim başarısız sonuç verdiğinden bunu istemeselerde zorla yaptırıyorum.  Et konusunda Can Et’e çok güveniyorum.  Dilimlediğim filetoları temiz tezgahımıza yayalım, kasapa dövdürüp incelttirmediyseniz bir bardağın altıyla dövelim, tuzlayalım ve üzerlerine bir miktar garnitür koyalım.

Garnitürların üzerine gelecek kadar isteğe göre kaşar peyniri yerleştirelim. Sıkıca sararak kapattıktan sonra 2 yerinden kürdanlayarak yağlı kağıt üzerinde tepsimize yerleştirelim. Ben tepsinin ağzını alimünyum folyoyla kapatıp, dibinede 1 su bardağı su koyup 15 dk pişirdim daha sonra folyoyu çıkarıp tavukları kızarttım. Görsellik olarak kürdanları folyoyla sarabilirsiniz.

4 Responses to Sebzeli Tavuk Sarma

  1. yeliz says:

    çok güzel gözüküyo elinize sağlık:)

  2. özlem says:

    çok şık bir tarif eline sağlık arkadaşım..ama suyu nereye koyduğunu anlayamadım ben.yazarsan sevinirim.hatta arıyayım seni öyle daha hızlı öğrenirim. yapıcam inş.ya bunu yada soslu olan tavuğu.yaptıktan sonra sonucu yazarım..

  3. tanerinesi says:

    Özlemciğim tariflerimi denem çok hoşuma gidiyor. Suyu tepsinin üzerine döküyorsun. Zaten çok çabuk buharlaşıp gidiyor. Afiyet olsun..

  4. Geri bildirim: Şehriye Salatası «

Bir Cevap Yazın

