2010 Ramazan Bayramı

Neredeyse Kurban Bayramı geldi ben hala Ramazan Bayramındayım.. Beni herzaman gelecek bayramdan çok geçmiş bayramlar hüzünlendirir. Bayram bayram olamadığı için.. Nerede o eski bayramlar, nerede o eski  muhabbetler..

Yaş 30 lu rakamları görmek için merdiven dayadığında siz başlıyorsunuz önceki sayfaları kurcalamaya. Korkudanmıdır bilinmez ama eskinin yeniden aynı tadında yaşanmayacağı düşünülür..

Bu Ramazan Bayramıda benim için öyle bir bayramdır, eskileri özlettiren. Ramazan zaten kendi güzelliğiyle her daim bize hissettirdi huzurunu, ama bayram sessizce kapıya dayanmasına rağmen çalmayacak gibiydi kapıyı.

Bu bayram için hazırlıklarıma geç kalarak arefe akşamı başladığımdan çok fazla bişey yapamadım. Ramazanda 10 dan fazla iftar davetim vermiş olduğum için  yorgunluktan biraz zor başladım tatlılara. Eşimin “hatun sen bu hazırlıklara başlayınca bayramı hissettim, iyiki yapıyorsun ” demesi tüm yorgunluğumu unutturdu.

Geçte olsa yayınlayacağım bu seneki bayram telaşımı. En güzel bayramlara..

Bir Cevap Yazın

