Kızılcık..

 

Bizim eve ne zaman taneli bir meyve girse eşim bunun kompostosunu içmeyi hayal eder. Mutfaktan çıkmamama rağmen biz neden hiç komposto içmiyoruz diye yakınır durur. Oysa ki meyvelerin kaynatılıp içilmesinden pek yana değilimdir. Çoğunlukla dondurucuma vişne stoklardım, pasta ve komposto için. Bu sene vişne mevsimini kaçırdığım için kızılcık dondurdum. Genellikle herkez saklama ve kaynatma işlemlerini bilir. Ben,eşi benim gibi yakınıpta yapmayan hanımların ilham alması için yayınlıyorum resimleri..

  •  300 gr kızılcık
  • 1,5  lt su
  • 1 su bardağı şeker ( arzuya göre artabilir-azalabilir )
  •  

Bir Cevap Yazın

