Zeytin Ezmeli Kanepeler

 

Sdhddjfskfjskfjfkjgkgjglgjlgkkhjkhjkdggkglgklgdgşdlghjjaggnbbhgjdıtuıvnbeotmvoeğerğwpksuyaqalhh  ( burada yazdıklarım büyük ısrar üzerine mimlenmiştir:))

Bir kaç hafta önce bir yazımda  bir çılgınlık yapmayı ve videosu ile burada olmayı hayal ettiğimi yazmıştım. Bu hafta sonu için planladığım Tekirdağ Uçmakdere vadisinden yamaç paraşütü ile atlama hayalimi eşimin gereksiz korkuları yüzünden maalesef erteliyorum. Hani vazgeçiyorum yada unutuyorum demiyorum, dikkatinizi çekerim:) Er-te-li-yo-rum !

Neyse bu kadar intikam yeter sanırım, eşim beni evde 8. kattan uçurmadan ben en iyisi susayım:))

ZEYTİN EZMELİ KANEPE

Malzemeler:

  • 125 gr tereyağı/margarin
  • 1 yumurta
  • 1 çay kaşığı tuz
  • 3 yemek kaşığı yoğurt
  • 1 pkt kabartma tozu
  • 2 tatlı kaşığı sirke
  • 1 tatlı kaşığı mahlep
  • Aldığı kadar un

Yapılışı:

  • Tüm malzemeleri kulak memesi kıvamına gelinceye kadar yoğurun.
  • Hamuru merdane ile açın ve üzerine zeytin ezmesi sürün.

  • Hamuru rulo şeklinde sarın ve 1-2 parmak kalınlığında dilimleyin.

  • Üzerine yumurta sarısı sürün ve 180 derece ısınmış fırında pişirin.
  • Kanapelerinizi kavonozda 2-3 hafta bayatlamadan saklayabilirsiniz.
2 Responses to Zeytin Ezmeli Kanepeler

  1. deryayla diyor ki:

    Canım ellerine sağlık enfes olmuş öpüyor ve hayırlı cumalar diliyorum.

  2. THESUUUR diyor ki:

    Blogunuzda harika tarifler var,ellerinize saglik.
    Güzel bir haftasonu gecirmenizi diliyorum

Bir Cevap Yazın

